星期四, 5月 05, 2011

打電話問中醫


2011年5月5日上午12:04公開累積瀏覽 8121
 
雖然已經病咗兩三日,

但係琴晚仍然係瞓得唔好,

鼻水依然長流;

又咳到隻 o野咁!

成晚又要起床去方便!

最弊我自己又唔食得西藥,

否則會 " 溫溫戥戥 "幾日㗎!

(仲辛苦過病嗰陣㗎!)

以前喺香港有病就一定去睇中醫㗎!

好彩我配定咗啲中藥嚟睇門口!



但係今朝都要打電話返香港問我個中醫;

邊隻藥啱我今次嘅病情食先得!

希望食咗中藥之後可以瞓餐好同埋快啲好番啦!

  • Angel
    • Angel
    • 2011年5月7日下午4:47
    電話問症都得 。
    • Double Iron Legs
      得 㗎!





      !
      事關呢個中醫係我貫常睇開嘅,又配咗中藥喺手,只喺打電話問清楚要點食者!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年5月6日下午10:21
    遲來的慰問. 保重!
  • Coffemate's life
    Hope you get well soon. takecare.
    • Double Iron Legs
      Thank you very much! I'm getting better now !
  • emily
    • emily
    • 2011年5月6日上午1:29
    祝早日康復!!
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2011年5月5日下午10:44
    我都怕食西藥, 食到個人暈酡酡, 休息多啲喎.
    • Double Iron Legs
      我食完嗰啲話唔眼瞓嘅西藥都要瞓多幾日先唔  " Wing "!
  • Pandos - 喺Krakow
    寄咗!!  希望你收到之前好返晒啦!!! 不過都可以飲, 清吓d箘....
    • Double Iron Legs
      多謝晒你呀!收到之後,再話過你知!
  • 黃師奶廚藝小百科
    哈食咗藥都要休息多d~~咁先會快好呢~
  • 欣欣媽媽
    我讚同呀!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年5月5日下午4:21
    今日好d未呀?休息多d啦!保重!!
    • Double Iron Legs
      都係咳得好辛苦!但係就冇周身骨痛!
      覺得累就又去眠一陣囉! 冇辦法年幾大,機器壞!
  • Pandos - 喺Krakow
    係中藥嚟架! 我都唔食西藥嘅... 越食越病!
    可以比地址我喎, 寄盒比你呀!
    • Double Iron Legs
      咁多謝晒你! 我嘅地址如下:- 12 Morton Close, Frimley, Camberley, GU16 9UY. Surrey, U.K. Attn. : Litz Cheung
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年5月5日下午1:53
    好彩有配定藥,唔係之打比中E都無藥食。
    病最好多飲水同多休息,加油!
    • Double Iron Legs
      中藥屋企就好多! 但係唔同病情要食唔同嘅藥㗎! 所以一定要打電話問過 中醫 先食得㗎!
  • 欣欣媽媽
    飲中藥最好, 之前我腰骨痛飲中藥,就好咗好多, 所以,中藥治標又治本呀!
    • Double Iron Legs
      中藥雖然慢啲,但係唔會攪到 " 溫溫戥戥 "!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年5月5日上午9:15
    今日好D未呀?
    • Double Iron Legs
      都係咳得好辛苦!但係就冇周身骨痛!
  • bigheadmabel
    哎呀, 希望你食完中藥快d好返啦~
    • Double Iron Legs
      叫做琴晚可以瞓一覺好啲啦! 咳就差唔多!都係咳得好辛苦!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年5月5日上午8:19
    食咗中藥好啲未?
    • Double Iron Legs
      叫做琴晚可以瞓一覺好啲啦! 咳就差唔多!都係咳得好辛苦!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年5月5日上午5:58
    越洋打電話問中醫都得???
    • Double Iron Legs
      得㗎!
      因為我舊年暑假已經配咗啲中藥嘞!
      同埋我睇咗呢個中醫好多年㗎嘞!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年5月5日上午5:39
    早晨!仲未好番,唔得都系要睇醫生喇!
    祝早日康復。
    • Double Iron Legs
      呢度睇咗醫生都冇用㗎,除非係好病先有藥食㗎!
  • Manyuk
    • Manyuk
    • 2011年5月5日上午5:29
    中藥,吳差 . 您+油, 快好啦. 我同您禱告
    • Double Iron Legs
      中藥雖然慢啲,但係食咗唔會 " 溫溫戥戥 " 㗎!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年5月5日上午3:54
    remote 睇症? 祝早日康復。
    • Double Iron Legs
      差唔多係遙距睇醫生啦!不過係提早拎咗藥先 o者!
  • Pandos - 喺Krakow
    我有感冒茶,  好好架, 寄比你呀!!!!!
    • Double Iron Legs
      我都唔知係咪遲咗食感冒藥先咁辛苦? 你啲感冒茶係中藥嚟㗎?
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    妳依家點樣呀???瞓唔著都要係床度休息下..飲多d暖水..咁樣可以幫助排走細菌架..祝妳早日康復
    • Double Iron Legs
      飲咗超多暖水嘞!飲到幾乎要喺廁所瞓咁滯嘞!

沒有留言:

張貼留言