星期六, 8月 20, 2011

2011 食物博覽


2011年8月20日上午12:03公開累積瀏覽 13514
 
天氣仍舊係熱~~~~~~~

只係入夜就涼快啲!


2011 年 8 月 12 日(五)


本來今年唔諗住去食物博覽會行 o架!

但係妹妹朋友有多一張買家入場證,

仲係免費嗰隻添!

原來掛住呢個証 

就可以行勻晒所有嘅展覽館 o架!

梗係去啦!


去到後

我哋上咗三樓嘅展館行咗一陣,

冇見到太多人

非常舒暢!


原來呢層係要有證先嚟到嘅,

怪唔知得啦!


不過,

一樣有好多 o野買喎!

原來有啲參展商係喺一樓同三樓都有攤位嘅!



呢度唔係賣龍蝦,

只係介紹佢哋嘅醬汁咋!


仲有奶茶冠軍嘅頒獎典禮添!


朋友做足功課,

拎住啲優惠券去買需要嘅 o野,

慳番唔少時間!



唔使行咗兩三個鐘,

就滿載而歸嘞!


最後一個鐘,

我哋去參加集齊三個印章,

就換到呢份禮物喇!

與此同時,

我哋參觀埋日本館添!

雖然無o野可以買,

但係可以試到好多美食,

令人難忘!


行完晒我哋就各自回家!

我就過咗尖東,

阿 Sir 嚟車站接我,

佢拎咗我啲戰利品上佢辦公室!

之後,

我哋去咗日航酒店 Happy Hour!

唞咗兩個鐘!


回咗氣,

就去鳳城酒家食晚飯,





食到飽飽!

拎番我啲戰利品後,

就打道回府!


  • xxl
    • xxl
    • 2011年8月23日下午9:44
    鳳城d小菜唔差喎.
    • Double Iron Legs
      佢哋有啲壞舊菜仲正呀!
  • 黃師奶廚藝小百科
    實在太多人喇~我今年冇再去呢~!
    • Double Iron Legs
      如果妹妹個朋友唔係有多一張買家入場證,我都無諗住會去嘅!
  • Jo 姐姐
    好想睇戰利品呀  
    • Double Iron Legs
      唉  o也!! Sorry 呀 !!   我唔記得同啲戰利品影相添!我已經分晒俾屋企人添! 返到英國就會影啲超磅相俾大家睇架!
  • FAT FAT
    • FAT FAT
    • 2011年8月21日上午12:45
    真係買得好HAPPY AH!!! HAA HAAAAAAAA!!VI
  • 絕代《方華》
    片皮鴨靚呀, 唔肥咁喎 ~
  • 欣欣媽媽
    好正呀!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年8月20日下午6:38
    我星期一都有去呀,買左好多野,佢地送的推車化學到C,還有幾步路才到家,已經抵擋不住,兩個輪飛甩,激C我!
    • Double Iron Legs
      我個拉袋個都車輪都飛咗出嚟 o架!好彩有阿 Sir 頂住咋!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年8月20日下午1:42
    你真係利害,咁又一批,返UK時一定超磅。
    • Double Iron Legs
      肯定超磅!不過,可以叫阿 Sir 聖誕節帶過嚟嘅!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽
    妳真係好識得周圍搵好嘢買喎...仲叻過我添...我就咩博覽會都唔去架...因為好驚太多人既地方...
    鳳城餐飯唔錯喎...抵唔抵食呀???
    • Double Iron Legs
      Annie, 全部都要多謝啲朋友囉! 鳳城餐飯真係唔錯喎! 仲想去多次! 因為仲有啲好 o野未食呀! 抵唔抵食呀...我唔知 o架! 因為係阿 Sir 俾錢架!我只係負責食咋!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年8月20日上午11:15
    呢日好多節目呀!有咩平嘢買呀?
    • Double Iron Legs
      每日嘅節目都好充實!樣樣都比英國平!荷包大出血呀!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年8月20日上午8:21
    啲筍野呢?
    • Double Iron Legs
      唉  o也!! Sorry 呀 !!   我唔記得同啲戰利品影相添!我已經分晒俾屋企人添! 返到英國就會影啲超磅相俾大家睇架!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年8月20日上午7:44
    係囉!買咗邊D筍嘢呀???
    • Double Iron Legs
      唉  o也!! Sorry 呀 !!   我唔記得同啲戰利品影相添!我已經分晒俾屋企人添! 返到英國就會影啲超磅相俾大家睇架!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年8月20日上午2:45
    份戰利品係咩嚟架, 八掛的blog 友上。
    • Double Iron Legs
      唉  o也!! Sorry 呀 !!   我唔記得同啲戰利品影相添!我已經分晒俾屋企人添! 返到英國就會影啲超磅相俾大家睇架!
  • EE
    • EE
    • 2011年8月20日上午12:17
    鳳城呢餐好似好正咁!

沒有留言:

張貼留言