星期五, 8月 19, 2011

住家飯


2011年8月19日上午12:03公開累積瀏覽 14212
 
雖然今日都係太陽高高掛,

不過,

好彩有啲風吹吓,

感覺無咁熱!


2011 年 8 月 11 日(四)


今晚應老友嘅邀請去佢屋企食飯,

難得又有住家飯食!

因為朋友係台灣人!

所以有啲係台灣自家製嘅地道菜食嘞!

全部真材實料,

無得彈!



台灣花枝煎餅,



朋友媽媽醃製嘅台灣酸菜炒肉片,


台灣自製香腸,


台式滷水豬手同雞蛋,


我整嘅花枝釀豆腐,



花枝豆腐餅(剩餘物資整嘅!)


蘋果雪梨瘦肉湯。


可惜阿 Sir 要 OT,


所以我又食又拎嘞!

飯後朋友仲幫我打電話去問當地朋友,

點樣編排我月尾去台灣旅行嘅行程添!

咁嘅老友,

婦復可求??



  • 金福日韓時裝公司
    多謝分享
  • 傻妹【Annie】
    Double媽
    我諗唔得啦...因為我唔係香港出世架...所以簽證會好麻煩...所以我先至會咁多年都唔去台灣旅行囉...妳哋咁多人去玩就好啦...不如等下次啦...下次妳再去一定要預埋我哋喎...
    • Double Iron Legs
      哦!原來係咁!一於咁話!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽
    其實係家姐及姐夫想去台灣玩咋...佢哋話如果多d人就好玩好多...仲可以試多d嘢食喎...少人就無得叫太多嘢食...其實妳哋係幾時去架...最衰我無得落地簽證啦...如果唔係我哋3個同埋妳一齊去玩都好呀...哈哈哈
    • Double Iron Legs
      我哋今次 26/8 至 29/8 去台灣,一行六人 (同家姐兩母子!) 去嘅!你可以 Online 簽証!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽
    這一餐真係好正呀...妳真係口福不淺喎...去台灣既路線圖...去完留番張俾我做版得嗎???
    • Double Iron Legs
      你想幾時去台灣玩? 今次我哋只係去台北玩 4 日咋!仲係食食食........嗰隻 我家陣仲未收到!收到就 send 一份過你!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年8月20日上午11:16
    我最鍾意住家菜,呢餐好正呀!
    • Double Iron Legs
      所以我咪食到變咗隻肥豬囉!
  • Liam媽咪 sandy
    要好好玩盡哩個假期啦!!!去到當地食多 d 好嘢
    • Double Iron Legs
      我都係咁諗!所以咪變咗肥豬一隻囉!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年8月19日下午4:44
    我都好想去台灣,好掛住D胡椒餅呀!
    • Double Iron Legs
      OK!我幫你食多啲!唔使擔心!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~咁happy 去台灣玩? 去台北定南呀?
  • 欣欣媽媽
    你朋友對你非常好, 非常豐富又正呀!
    • Double Iron Legs
      老友記嘛!佢對我又真係幾好架!我對佢都唔差囉!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年8月19日上午6:02
    早晨!好鍾意台灣菜!
    10月尾我都會去台灣環島遊!
    • Double Iron Legs
      咁你到時都要玩得開心啲喎!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年8月19日上午3:34
    仲有時間去埋台灣? 爽呀!
  • Jo 姐姐
    仲未食晏 肚餓中  
    • Double Iron Legs
      咁老友整嘅餸又真係好好食喎!

沒有留言:

張貼留言