星期六, 8月 06, 2011

晚餐@平成廿二


2011年8月6日上午12:59公開累積瀏覽 16311
 

                     **   續   **


2011 年 8 月 2 日 (二)


兩個小姐學完化妝,

我哋就去咗尖沙嘴平成廿二食日式放題,















HK$198.00 再加一!

食物好新鮮,

選擇又多,

雪糕都有幾款任食,

仲包埋飲料添!


今餐送嘅係 "海膽魚翅羹",

不過,

就分兩個時段供應嘅!

我哋就揀咗六點半呢個時

兩個鐘就好似唔多夠囉!


拔........................

就食得好飽!

  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年8月8日下午3:22
    日式放題真係幾抵食...
    • 黃師奶廚藝小百科
      哈~~d 日本嘢好似幾好味咁喎!~~~
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      我當然係無問題啦...咁樣我去問下雀后得唔得先...
      • Double Iron Legs
        暫定 8月12號(五),時間再確定!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年8月7日上午11:34
      又唔貴喎!
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      妳睇下幾時得閒去呀...我幾時都無問題架...妳仲想搵邊個去呀...
      • Double Iron Legs
        先前 bb33的廚房,Angel 同"苯啦啦"商量緊相聚食飯嘅時間,我就星期三`六同日都唔得閒!而"苯啦啦"就要放咗工先可以出九龍 Join 我哋!咁不如揀8月12號(五)啦!希望你哋第二日唔使返工,就算夜啲都唔怕喇!你..
    • 欣欣媽媽
      好豐富呀!
    • Angel
      • Angel
      • 2011年8月6日下午7:44
      蒙蒙地,梗係好食得制,趕住食。
      • Double Iron Legs
        太........太多食物同一時間上檯,所以咪影得求其啲!唔好意思!
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      這間都唔錯喎...不過我都唔知道係邊度架...幾時我哋都去試下呀???
      • Double Iron Legs
        你想幾時去?快啲話我知!
    • bb33的廚房
      仲有無其他Blog友約您呀?預埋我得唔得?
      • Double Iron Legs
        仲有 Angel 同"苯啦啦"依家商量緊,或者你可以睇吓時間啱唔啱?但係日期同時間仲未定到!
    • 絕代《方華》
      @@
    • TnP
      • TnP
      • 2011年8月6日上午6:28
      你啲相咁蒙, 係係無用花仔標誌功能去影呀?
      • Double Iron Legs
        我只係用手機去影o架咋!

    沒有留言:

    張貼留言