星期一, 8月 22, 2011

玩到上番禺 (二)


2011年8月22日上午12:33公開累積瀏覽 13411
 

晏晝溫度仍然係高!

熱到我唔想郁!

                           * *  續  * *


2011 年 8 月 13日 (六)


攞番嗰八十蚊人仔!

差唔多四點鐘

我哋一家同兩個小魔怪就出動去游水,

(妹兩個仔女是也!)


游到五點半就夠晒嘞!

一行十二人預訂咗六點就去食自助餐,

三家人分咗兩張檯坐。

今餐係食阿拉斯加皇帝蟹自助餐!


















正當我預備影多啲相嗰陣,

就發生咗一個小意外!

事緣係妹妹亦帶住兩個小魔怪

去睇睇有咩甜品,

小姨甥女話要拎杯慕思同蛋糕仔

俾三姨丈(阿 Sir) 食,

(佢好錫阿 Sir  o架!)


因為妹妹要拖住佢哋,

咁咪叫我幫佢攞返位囉!

與此同時細豬女又攞咗杯焦糖炖蛋嗰陣,

佢又話要去洗手間

(廁所距離我哋張檯又太遠!)


咁佢又要我幫手拎埋

而我嘅右手係揸住部手機影緊相,

所以我打算息咗個相機功能啦!


電光火石間,

杯慕思就跌咗落地下,

仲打爛到粉碎添!


咁我隻右腳就首當其衝 --- 中咗招嘞!

唉!


真係無妄之災!!

  • xxl
    • xxl
    • 2011年8月23日下午9:56
    攞住咁多甜品, 仲要係你冇份嘅, 真係無妄之災.
  • MuiMuimui
    冇受傷丫嘛? 出面要小心~
    • Double Iron Legs
      加陣好番嘞!當時只係俾啲玻璃碎片整損隻腳囉! 不過,都有三個傷口!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年8月23日上午1:44
    有無整親嗎?
  • EE
    • EE
    • 2011年8月23日上午1:25
    好番就好啦!重要去玩架!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年8月22日下午11:58
    有無影響你行街街既意慾? 你地北上過關多人嗎?
    • Double Iron Legs
      我哋只行咗一個商場,因為街外太熱喇!唔太多人!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你喺外國耐咗~係會覺得香港熱同辛苦呢~!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年8月22日下午4:33
    有冇事呀???
    • 欣欣媽媽
      無事呀!佢好乖呀!
      • Double Iron Legs
        加陣好番嘞! 兩嗰小魔怪又真係好錫三姨丈(阿Sir) o架!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年8月22日上午9:33
      有無整親呀?小姨甥好乖呀!
      • Double Iron Legs
        加陣好番嘞!當時只係俾啲玻璃碎片整損隻腳囉! 不過,都有三個傷口! 兩嗰小魔怪又真係好錫三姨丈(阿Sir) o架!
    • Liam媽咪 sandy
      有無事??要唔要睇醫生??
      • Double Iron Legs
        加陣好番嘞!當時只係俾啲玻璃碎片整損隻腳囉! 不過,都有三個傷口!
    • Jo 姐姐
      咁妳隻腳點呀 無咩事吖嘛 小心呀  
      • Double Iron Legs
        加陣好番嘞!當時只係俾啲玻璃碎片整損隻腳囉!

    沒有留言:

    張貼留言