星期二, 8月 02, 2011

川龍村 - 端記


2011年8月2日上午12:02公開累積瀏覽 18523
 
熱辣辣,

晒到癲!

無冷氣就~~


2011 年 7 月 30 日 (六)


半夜四點幾就醒咗!

瞓唔著,

搵o野做,

熨晒啲衫!

六點半鐘上番床都係瞓唔番!

阿 Sir 七點醒埋,

問我想去邊樹食早餐,

我話咁早想去遠啲食!

於是,


我哋兩個就坐的士去川龍村去飲早茶喇!



古香古色!


終於有銀針粉同蒸山水豆腐食,


整多個大包同炸豆腐,


好足餡嘅大包!


錦里魚塘,


食飽飽,

行去山澗田度睇吓,

好有田園氣息!



阿 Sir 呢個 "九龍人" 無乜見過芭焦樹,

咁都要影!

攪事!


  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我諗真係要等下啦...到時我再約妳啦...希望嚟得切妳回英前啦...
    • Double Iron Legs
      無問題啦!我月尾都會去台灣玩幾日呀!等你好番先啦!
  • bb33的廚房
    唔係成日.先咁想去, 對上嗰次就係上年帶T&P去. 本來都想約您去架!  
    • Double Iron Legs
      係咩?咁你依家想帶我去邊度呀?
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    近期應該唔得呀!...因為我身體唔舒服...驚影響到妳既興緻
  • bb33的廚房
    我好鍾意去架!我覺得好有特式.
  • MOONmoon 如月
    呢度聽就聽得多,知道荃灣有小巴入去!
    • Double Iron Legs
      回程我哋都係坐小巴落荃灣市中心!
  • 可可貓的活板門
    懷舊味道
  • 黃師奶廚藝小百科
    香港冇冷氣的話熱到你傻呢~!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年8月3日下午5:07
    去咁遠飲茶, 擺明係飛咗兩個寶貝女去拍拖嘆二人世界, 等佢哋就算醒咗都追唔到嚟.
    • Double Iron Legs
      拍拖嘆二人世界係我哋嘅主菜,飲茶係其次!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年8月3日下午1:42
    呢度我成日都話想去、但次次都係唔記得去
    • Double Iron Legs
      其實我都講咗好多年,不過,今次先真正 " 的 " 起心肝坐的士過去飲茶咋!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年8月3日上午8:06
    川龍我舊年去過呀!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年8月3日上午6:07
    早晨呀! 個包咁大一個就飽喇!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年8月3日上午5:35
    聞名已久, 據說很多客人, 又早收市!
  • 噢!地利 Oh!tria
    個包好鬼大個.
    • Double Iron Legs
      我一定唔會一個人食晒呢個大包咁傻!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我都未去過這間茶樓飲茶喎...幾時帶埋我去呀???
  • Almaly 卡樂B媽咪
    係咪有碟鹌鹑燒賣呀?呢間茶樓既點心好懷舊bor,唔錯,唔錯!
    • Double Iron Legs
      有 0架,第二張相都有影到,會唔會唔清楚呢?
  • Angel
    • Angel
    • 2011年8月2日下午9:58
    係尼,你會幾時返UK呀。
    • Angel
      • Angel
      • 2011年8月2日下午9:58
      係尼,你會幾時返UK呀。
    • Angel
      • Angel
      • 2011年8月2日下午9:57
      有時間行埋大帽山馬。
      • Double Iron Legs
        唔得! 因為兩個豬小姐仲喺屋企瞓緊覺! 而且仲要同佢哋去Ho-ma (婆婆) 度食飯呢!
    • 欣欣媽媽
      我未食過,但係,睇落去好正呀! 同埋,環境優美.
      • Double Iron Legs
        環境係好有田園風味嘅!朝早又有涼風吹,唔多熱!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年8月2日上午10:16
      端記好多人去,我比較鍾意路後嗰間嘅味道啊!
      • Double Iron Legs
        我唔知後面嗰間叫乜名喎!?
    • EE
      • EE
      • 2011年8月2日上午9:47
      呢間聽講假日好熱鬧!
    • Jo 姐姐
      以前都有去飲茶架 但自從電視成日介紹後 就無去過喇   至懷念係灼西洋菜 新鮮甜美 仲會買返去煲湯添呀  
      • Double Iron Legs
          灼西洋菜要中秋之後先好食!
    • Liam媽咪 sandy
      川龍村響邊樹???食物好懷舊又拍拖 so sweet

    沒有留言:

    張貼留言