星期一, 8月 01, 2011

Dinner @ 北海道活壽司


2011年8月1日上午12:00公開累積瀏覽 10613
 
2011 年 7 月 29 日 (五)


大家姐繼續放假陪我哋去 Shopping。


車仔麵做午餐,

跟住去咗 " 始創中心 " 行咗一陣,

竟然俾我哋見到 "好到抵" 麵家,

佢哋啲蝦子麵超正,

買咗啲返屋企,

遲啲臨返英國前再去入貨,

真好唔使貢入元朗買!


其實今次回港嘅目的係:-


幫兩個豬小姐買畢業舞會嘅裙同配件!


咁我哋就去咗聯合廣場行喇!


今次都係去番上次大豬小姐幫襯過嗰間,

不過,

就無現貨,

一定要訂做!


預期要一個月!


好彩,

有足夠時間咋!

繼續行去買埋鞋同飾物,

都算快手買晒所需物品!


見時間尚早,

就去咗老麥唞咗一陣,

又有啲肚餓!

未夠六點,


我哋就走咗去 " 北海道活壽司 " 食下午茶,















Order 得太多野,

食唔晒.........


無浪費~~


打包番歸俾阿 Sir 做晚飯!

  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    妳應該叫埋我去幫口食...包妳食得晒架...
    • Angel
      • Angel
      • 2011年8月2日下午9:52
      唔怕啦,有亞Sir包底。
      • 黃師奶廚藝小百科
        哈~你返到黎香港好似食日食咁喎
      • Pansy
        • Pansy
        • 2011年8月1日下午8:55
        HK買嘢食嘢真係好方便呀!
        我無買好好到底蝦子麵,等我去開都入啲貨試下先!
        • Double Iron Legs
          唔好買晒喎!留番啲俾我呀!
      • Ka
        • Ka
        • 2011年8月1日下午5:59
        我都鍾意行始創, 貪佢人流無其他商場咁多人
      • 雀后
        • 雀后
        • 2011年8月1日下午4:40
        嘩!叫咗咁多壽司,好飽o架!
        • Double Iron Legs
          所以咪打包番歸俾阿 Sir 做晚飯!
      • LsyKhrister
        日本野....好耐冇食過啦... 三文魚係我至愛! 手卷都好正! 軟殼蟹? POST左咁多張相,睇到我流晒口水
        • Double Iron Legs
          多謝到訪!想食?快啲去食啦!
      • Jo 姐姐
        好到抵嘅麵好食 懷念中  
      • 靚太
        • 靚太
        • 2011年8月1日上午11:09
        下午茶都食貢多野?
      • 欣欣媽媽
        好正又豐富呀!
      • EE
        • EE
        • 2011年8月1日上午9:52
        我都有買"好到底"產品架!
      • Liam媽咪 sandy
        好呀打包因為要珍惜資源
      • Almaly 卡樂B媽咪
        而家HK D日式食肆係咪一樣咁多人食呢?定有promotion揾客呢?
        差唔多碟碟都有三文魚既?
        • Double Iron Legs
          其實我都唔係好清楚!我只係負責食架咋! 三文魚係下午茶嘅優惠贈送嘅!

      沒有留言:

      張貼留言