星期三, 8月 03, 2011

下午茶@北海道米比薩


2011年8月3日上午9:29公開累積瀏覽 10715
 
熱呀~~~~

病虎要 Upgrade 係事在必行,

不過我未 Backup 到, 

咁點算呀!



2011 年 7 月 31 日 (日)


今日同阿 Sir 分道揚鑣,

佢帶兩個女去 " 黃金商場 " 買電腦用品,

我就去咗妹妹度!


因為我新買嘅手機有問題,

( 講講吓自動斷線!)


所以要去沙田 Nokia 專門店查詢。

不過,

先去醫肚!


上去新城市廣場七樓 -- 北海道米比薩 

食個下午茶 / 雪糕。





歎完 Tea 再去同姨甥細佬 B 買 o野!!



  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    ...多謝妳關心呀...我從來都唔戒口架...所以咪唔知道妳講緊咩囉... ...當然以妳既講法...我係應該唔食得凍嘢架...
    • Double Iron Legs
      原則上女子都唔應該食咁多生冷野o架!(我個中醫話o架!)  不過,我間中都會唔聽話o架!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    點解我會唔食得呀???
    • Double Iron Legs
      我以為你唔舒服咪要戒口吖嘛!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    食雪糕唔錯喎...睇到我口水流添..
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年8月5日下午12:32
    我今日都見過 BLOG 友的新版, 好不慣呀....
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年8月4日下午7:38
    我都未 backup 到,心驚驚呀!
    嗰杯雪糕長到跌落嚟,好鬼吸引呀!
    • Double Iron Legs
      咁你快啲造 backup 先啦!杯雪糕真係超好食!
  • MOONmoon 如月
    買電腦一定去黃金,大老爺成日都去行下架!
    • Double Iron Legs
      阿 Sir間中都會去黃金入貨!
  • 噢!地利 Oh!tria
    有冇食米比薩?
  • samwei
    • samwei
    • 2011年8月4日上午4:22
    不用back up!  自動過戶無嘢唔見, 連有問題的 post 都維修好!很神奇!請不要自我困擾!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年8月3日下午11:20
    我最鍾意軟雪糕
  • EE
    • EE
    • 2011年8月3日下午8:32
    下午茶雪糕?好特別喎!
    • Double Iron Legs
      無咁易飽吖嘛!而且又兩條豆丁同行呢!
  • 黃師奶廚藝小百科
    新城市好多嘢食~不過我覺得實在太多人呢~
    • Double Iron Legs
      家陣香港都無乜邊度唔多人 o架喇!
  • 欣欣媽媽
    好正呀!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年8月3日下午5:01
    我次次都要去黃金度行吓.
    • Double Iron Legs
      至怕去咁多人嘅鴨寮街同黃金商場!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年8月3日下午1:47
    鴨寮街同黃金商場、我上次不知留咗幾多腳毛!
    我會係鴨寮街買定好多慳電胆!我呢边啲慳電胆火數得好細
    • Double Iron Legs
      至怕去咁多人嘅鴨寮街同黃金商場!
  • bb33的廚房
    好唔好食呀?

沒有留言:

張貼留言