星期日, 4月 01, 2012

置身事外??

唔知大家有冇留意到英國嘅運油車司機罷工嘅新聞呢?

本來諗住唔多關 Double 媽嘅事,

因為未來兩星期都唔使揸車送兩個豬小姐返學!





查實又點可以置身事外吖!





我根本每個星期六都會去入一次油,


事關周末好多時都會揸車週圍去,


所以一定要入滿個油缸,


費事出麻煩!




尋日返工嗰陣 D 同事猛問我有冇去油站排隊入油?

我仲諗緊有無必要去油站排隊入油呀?

 


點知 咁啱我哋聽日又約咗表姐食午飯,


即係話又要去街街啦!



所以今朝八點出發去搵油站入油,

原來屋企附近有幾間細油站又真係因為無晒油而閂咗門!


咁就唯有揸遠 D 去搵油嚟入啦!


好彩去到 Tesco 就剛啱見到運油車離開!




可能時間仲係好早,

 
只係排咗一陣間隊就入到油嘞!
安落晒! 







(相片資料來自北京晚報)
  • 靚婆婆分享
    唉......d鬼佬成鬼日攪攪貢.....婆婆都領教過.....那些年係郵局添.....個時冇咁先進....全部d錢由郵局寄來.......攪到斷糧.......真慘!!
    • Double Iron Legs
      D 公會搞罷工,最終就係攪到我哋呢 D 蟻民!
  • Juney June 天地
    我有d 朋友就係個日排隊入油入左成個半鐘!!不過依家知唔會擺工就安落哂啦!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你哋嗰邊地方大~冇車冇油真係一d都唔ok!~!
    • Double Iron Legs
      冇車冇油即係等於無咗對腳!
  • 噢!地利 Oh!tria
    買電動車!!
    • Double Iron Legs
      其實電動車都要電油先開得郁 o架!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年4月2日上午1:06
    入咗就安心好多!
  • 可可貓的活板門
    麻煩!麻煩!
  • Pandora 香傭講法文
    i did yesterday, very expensive!!!
    • Double Iron Legs
      D 油價都無回落過!激 C !
  • samwei
    • samwei
    • 2012年4月1日下午6:51
    我都都無油, 不過如無必要都不用開車。睇定D先, 因為唔想排隊。
    • Double Iron Legs
      揀一早同夜 D 去入油就應該唔使排咁耐隊!
  • 絕代《方華》
  • C拉
    • C拉
    • 2012年4月1日下午4:55
    若果我呢度運油車司機罷工!對我屋企黎講就好大鑊!!!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2012年4月1日下午4:14
    希望好快恢服正常啦!
    • Double Iron Legs
      弊在政府越講, D 人就越恐慌!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2012年4月1日下午4:07
    我有睇新聞呀,因為燒親人,話要叫人屯油個人落台嘛!
    好在你都入到油,唔係都幾煩呀!
    • Double Iron Legs
      嗰 D 政客真係要揪佢出嚟,打佢一身先啱!唯恐天下不亂!
  • EE
    • EE
    • 2012年4月1日下午3:54
    外國特別多罷
    • Double Iron Legs
      乜都罷得一餐!搞到我哋 D 小市民!
  • katie
    • katie
    • 2012年4月1日上午11:07
    我都有睇新聞呀 ! 希望快的平熄啦
  • Angel
    • Angel
    • 2012年4月1日上午10:32
    哇!咁麻煩架。揾唔到油真係好頭痛。
    • Double Iron Legs
      兩個囡豬唔使返學就唔使用車就好 D !
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年4月1日上午7:15
    係外國出街一定要揸車,冇係香港咁方便o架,所以話冇影響就假呀!
    • Double Iron Legs
      喺依豎無得揸車即係等於無咗對腳,其實車費仲好 C 貴添!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年4月1日上午1:26
    我同事昨天去入油都排了45 分鐘...
    • Double Iron Legs
      一早一晚就無咁多人去入油嘅!
  • mei
    • mei
    • 2012年4月1日上午12:59
    要揸車既朋友真係會受到影響啦!希望快d解決啦!
    • Double Iron Legs
      唯有呢兩個星期唔揸車去街,改搭火車或巴士啦!
  • Ka
    • Ka
    • 2012年4月1日上午12:45
    我尋晚九點去入,無問題。但今日出遊,見到真係有油站乾塘關門。
    • Double Iron Legs
      其實我就梗係希望罷工唔成啦!

沒有留言:

張貼留言