星期二, 4月 10, 2012

剩番我一個人 ~~


2012年4月10日上午12:00公開累積瀏覽 45218

5 - 4 - 2012 ( 星期四 ) 


*********

星期一嘅 BBQ 料實在太多嘢食喇,

唯有今日
繼續,

不過,


天氣唔多好



雖然未落出雨,

但係就只得九度!




所以移去車房口度燒,

就算落雨都唔怕嘞!



細豬小姐要喺網上做測驗,

唔可以中途間斷喎!



咁就只得我同大豬小姐兩個人燒,

仲要幫佢做埋 Room Service 添






超甜粟    



汁燒矮瓜




懶人燒法,



可惜一反個夾就跌減 D 出嚟!


玩 C 自己! 




燒到一半,

大豬小姐話頂唔住咁凍! 





借 D 意就撇咗,

最後剩番我一個人燒晒 D 嘢食為止! 

 

我諗有排都唔會再 BBQ 嘞!
 

  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年4月15日上午1:07
    從去年開始我話要BBQ, 直至現在都未開始呀...
    下次等我JOIN 埋你...
    • Double Iron Legs
      唔好 o徙咗個後園囉!Anyway 隨時歡迎你!
  • Rita
    • Rita
    • 2012年4月14日下午1:06
    多謝你上次解答。又要請問你,細豬女在網上做測験是不是考GCSE的練習。
    • Double Iron Legs
      據細豬女所講,除咗可以喺網上做,學校都有練習做 o架!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    我老公唔好BBQ,所以要玩就係我一人主理,好過無!
    • Double Iron Legs
      燒嘢食都無問題,只憎要我自己起爐!
  • 城市農夫
    今年有無打算種 "超甜粟米" 呀?
    • Double Iron Legs
      其實幾時先係適用落種嘅時候呢!
    • 城市農夫
      建議:
      (i) 現時在玻璃屋內播種育苗;或
      (ii)五月初直接在田裡播種!
  • mei
    • mei
    • 2012年4月11日下午8:23
    呢款夾唔夾得細件野架,我試過燒好晒先跌晒呀
    • Double Iron Legs
      有無好提議?有冇邊款夾好 D?
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:今年我都無燒過嘢食,好想去燒嘢食呀!真係畀妳引到我想死。
    • Double Iron Legs
      你可以食得燒嘢食咩?或者同朋友去食串燒頂住先啦!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:點解妳會覺得我唔可以食BBQ呀?始終都係有分別架!而且好似無咁開心,BBQ好似比較接近大自然,空氣又清新好多喎!
    • Double Iron Legs
      BBQ 好燥熱嘛!假期咁就可以同駕人去接近大自然啦!
  • 黃師奶廚藝小百科
    哈~得返自己~~咁2個女係咪都食room service?
    • Double Iron Legs
      只係細囡豬因為要做網上測驗先要 Room Service 啫!大囡豬就食飽先閃咋!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年4月11日上午12:55
    好耐力
  • Mrs. Tin Tin
    i usually put all the left-overs in the oven! No need to set up BBQ stove again. 
    • Double Iron Legs
      我唔鍾意一鑊煮熟 OR 用焗爐焗或者煎來食!
  • EE
    • EE
    • 2012年4月10日下午7:29
    懶人燒法唔錯喎!
  • 土耳其他他 - TATA
    下次買個大網, 一次攪掂! 
    • Double Iron Legs
      依度買大鐵絲網好 C 貴 o架!每次用一塊就好浪費 o架喇!
  • Ka
    • Ka
    • 2012年4月10日下午3:34
    一個人燒好無癮,我諗我一鑊煮熟算。
    • Double Iron Legs
      只係最嗰十五分鐘啫!我唔鍾意一鑊煮熟!
    • Ka
      • Ka
      • 2012年4月10日下午6:05
      可惜我無燒烤爐(又唔想花錢買個爐),打算用GRILL PAN用明火燒。
    • Ka
      • Ka
      • 2012年4月10日下午6:07
      你的雞中翼係咪原隻雞翼再斬件??
    • Double Iron Legs
      你可以買即棄嘅燒烤爐 o架!
      依度係無淨雞中翼賣!
  • 胡李媽媽
    hehe....真係辛苦晒 Double Ma 喇.......你下次擺個大網...放晒D嘢上去咪得囉...
    • Double Iron Legs
      唔辛苦!好 Enjoy!
      我已經叫咗阿 Sir 下次帶幾塊大鐵絲網過嚟嘞!因為呢豎買大鐵絲網好 C 貴!
  • 欣欣媽媽
    懶人燒法好用呀!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年4月10日上午6:24
    有時我們都會眼寛肚窄, 有時醃多了, 索性用焗爐焗或者煎來食!!
    • Double Iron Legs
      我唔鍾意一鑊煮熟 OR 用焗爐焗或者煎來食!
  • 噢!地利 Oh!tria
    網上做測驗,可唔可以出貓架?
  • TnP
    • TnP
    • 2012年4月10日上午3:58
    咁凍,打邊爐好過
  • samwei
    • samwei
    • 2012年4月10日上午2:36
    我LIKE你個懶人燒法, 好聰明呀

沒有留言:

張貼留言