星期日, 4月 08, 2012

有兩個 Westfield ??



2012年4月8日上午12:00公開累積瀏覽 66720

4 - 4 - 2012 ( 星期三 ) 


************
我同兩個豬小姐搭 10:43am 嘅火車去 Westfield, London。


去到目的地已經十二點三,






當然係醫咗五臟廟先啦!





去到一樓見有 Food Court,

有好多唔同嘅嘢食!




真係花多眼亂!    





細豬小姐因為減肥中,

所以佢食雞沙律包



再配杯
走甜凍咖啡   



見到有越南嘢,

一於要試吓啦!



Chicken Summer Roll,

如果無 D 魚露醋就一 D 都無!



Homemade 肉丸同牛腩
河粉

D 肉丸無嚟肉味,牛腩超 " 鞋 "!


河粉只得兩三啖就食晒!

D 湯都係無味,

又唔夠熱! 

明乎其實又貴又

真係好把鬼!

永遠唔會再幫襯  
  



大豬小姐最穩陣,

佢食 Steak Pie & Mash Peas !  




加枝 Peach Iced Tea




其實今次嘅目的係幫我妹妹搵 D 健康食品,

點知間舖搬咗!



咁就同兩個豬小姐分道揚鑣,

我自己真係行到腳仔軟!



好彩呢個商場週圍都有梳化坐啫!

貢就變咗坐多過行喇!

都算舒服





今次大豬小姐終於買咗部二手 PSP 遊戲機喇!


唯一條件係我要佢考晒試先可以玩! 






細豬小姐只係買咗零食





見到即做酸乳酪,




好多不同配搭




最後細豬小姐都係買咗朱古力味,

我就麻麻地,

又益晒佢兩個!




途中見到呢個 BB,

唔怕陌生人,

又好可愛




晚餐我自己幫襯呢間意大利餐廳,




D 意大利粉好地道!

兩個豬小姐就去咗幫襯 Nando's,

燒雞翼餐喎!

BUT 唔係我杯茶




今晚本來我係約咗 Blog 友 Samwei 見面嘅,

不過,

我哋擺咗個大烏龍,

原來英國係有兩個 Westfield,

導致我哋錯失咗一次見面嘅機會呀!







  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年4月15日上午1:08
    唔緊要喇, 下次再見...
  • Rita
    • Rita
    • 2012年4月12日上午9:16
    請問二手PSP要幾多錢?
    請介紹考GCSE的參考書和Pass paper和Exercise。
    因為兒子上年去了英國,而我又不太認識當地的考試情況。
    • Double Iron Legs
      Around 50gbp !
      首先要知道你個仔係考邊個 Exam Board,然後上佢哋網址,嗰度照計有 Pass paper!
      去 WHSmith 或者有關書店,佢哋有一個專櫃賣有關嘅參考書!
  • Rita
    • Rita
    • 2012年4月12日上午9:01
    請問二手PSP要幾多錢?
  • Ka
    • Ka
    • 2012年4月10日下午3:32
    又一個五支旗桿既故事
    不過呢個商場都好多野行, 你地坐火車都要一個半鐘,都幾遠。
    • Double Iron Legs
      之前從未試過五支旗桿嘅故事!
      都遠 o架!車費都唔平添!
    • Ka
      • Ka
      • 2012年4月10日下午6:04
      成人來回要幾錢?
    • Double Iron Legs
      成人來回要 18.xxgbp/@ !
  • 黃師奶廚藝小百科
    你2個都好大懞呢~!!
  • C拉
    • C拉
    • 2012年4月9日上午11:23
    哈哈哈!有兩隻大頭蝦呀!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:唔好喊啦!下次再約過,其實我約人都好驚約錯地點,妳都知道我係一名超級路痴。
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:我記得T&P教落係外國都係食番西餐好過中餐,如果唔係多算唔好味道仲好貴添!番香港先至食番中餐又平又抵。
    • Double Iron Legs
      有時真係好掛住 D 唐餐架!又一次教訓囉!
      仲有呢餐我都食咗成十二鎊架!
  • Juney June 天地
    我上次去見到間越南野好似幾吸引好好食咁!!但 Oli 不太喜歡所以出左去wagamama食!仲諗住下次食!不過聽你咁講..noway lu.. btw yes 英國係有兩個 Westfield ! another one is in Derby! i was there on monday!! but is not as big as the one is London 
    • Double Iron Legs
      Wagamama D 嘢都係唔太好食!咖喱雞飯都還可以!
  • mei
    • mei
    • 2012年4月8日下午8:38
    food court食物一向麻麻!咁兩處Westfield近嗎?
    • Double Iron Legs
      嗰跟越南河粉仲勁多人幫襯架!鬼整佢可以咁差咩!
      一個喺東,一個就喺西!
  • May姨
    • May姨
    • 2012年4月8日下午8:05
    哎吔.... 乜咁慘呀, 下回真係要確認地址先得呀.
  • katie
    • katie
    • 2012年4月8日下午7:46
    下次實見到 ^o^
  • Terryma
    • Terryma
    • 2012年4月8日下午5:41
    唔緊要喇 !有緣既一定會見到面架
  • Mommy Dearest
    復活節快樂 !
  • EE
    • EE
    • 2012年4月8日下午4:42
    今次錯失機會,下次再約過!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年4月8日下午1:50
    Westfield半天遊 + 烏龍會友記 
    Sydney都有好多地方有Westfield架!
  • 欣欣媽媽
    下次講清楚邊到等呀!
  • 靚婆婆分享
    嘩!......而家英國d.....shopping Mall都好正喎........乜原來好睇唔好食咩???
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年4月8日上午7:20
    下次記得約清楚地方啦!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年4月8日上午5:23
    Food court 啲野一般都係麻麻地
  • samwei
    • samwei
    • 2012年4月8日上午1:13
    Westfield London 呢間 pho出左名唔掂架!我朋友四人上次食百鎊,食完媽媽聲, black list 左佢了。
    • 珍妮花
      呢間越南嘢都試過... 好唔得. (不過對 food court 食物其實都無乜 expectation...)
      鐘意食越南嘢的話, 倫敦東邊在 Shoreditch / Old Street 附近有間叫 song que cafe 的我覺得不錯!
    • Double Iron Legs
      其實我一見到碗河粉就知唔掂!食入口更加就知掂!要永久Black List 佢喇!

沒有留言:

張貼留言