星期二, 4月 12, 2011

BBQ@大表哥屋企


2011年4月12日上午12:05公開累積瀏覽 18113

10 / 4 / 2011

星期六晚大表哥打電話 o黎話星期日會 BBQ !
但就話只有沙律,
12 條英國豬肉腸同自制漢堡扒,
問我 o地有咩可以帶去燒?
屋企冇乜存貨!


好彩早一晚炆咗 D 牛腩,
就帶埋去嚧!

(仲有瑤柱麵!)
咁咪諗住星期日一早去超市買雞翼同豬扒啦,
點知超市 11 點先開門!
咁唯有去到表哥屋企附近先買啦!
揸車去表姐度又等咗半個鐘!









十二點半去到表哥屋企,




就立即動手用沙爹醬醃豬扒!

準備好晒 D 食物!
見佢哋攪個爐攪咗好耐都未得,
又唔抵得,又幫手"透"爐嘞!





攪咗一輪,
先開始燒 o野食。


















雖然食物唔多,

但係就食到好飽!

連 D 牛腩麵都食唔落,
早知唔帶去啦!
留低比大表哥做晚餐啦!
到咗四點半我哋就同 Millie 行公園!



然後又買 
DIY 雪糕食!
係真嘅 "雲呢那" !
而唔係人造嗰啲嚟㗎!
好好味又唔會太甜!
啱晒我!

同場加映 "臘腸小狗"!
佢好可愛,知我影佢嘅相,









就擺定 pose 俾我影!
但係佢嗰主人就立即抱起佢!
衰到死!




行到六點就返去
表哥屋企,
再整理行裝打道回府!


等老公嚟英國再去探 Baby Millie !


  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我都好鍾意BBQ架!
    • Double Iron Legs
      等你身體再好番啲,就可以同朋友 BBQ 喇!
  • Pandos - 喺Krakow
    我又想BBQ...
  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月13日下午10:18
    英國式bbq同港式真係好唔同。
  • EE
    • EE
    • 2011年4月13日上午10:32
    英國都好興BBQ呀!
    • Double Iron Legs
      英國夏季好短㗎咋! 所以有得燒就要燒喇!今日又天陰喇!
  • 欣欣媽媽
    嘩!好豐富.正呀!
  • Liam媽咪 sandy
    正明夏日已到可以 BBQ啦
    • Double Iron Legs
      所以我們就急不及待 BBQ 啦 !
  • 黃師奶廚藝小百科
    我哋呢邊bbq 家吓都ok~ 不過過多2個月~熱到爆炸...真係bbq 唔到呢~!
    • Double Iron Legs
      香港盛夏就當然不適合 BBQ !
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年4月12日下午3:53
    見天氣好好咁,最好BBQ嘞!
    • Double Iron Legs
      英國夏天天氣不太熱,當然最適合 BBQ 啦!
  • 笨啦啦
    你地個邊就好啦 幾時想燒野食 想食乜都可以 香港地方細 麻煩好多呢
    • Double Iron Legs
      咁又係! 我哋間中夏天都會喺後園度 BBQ!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年4月12日上午6:24
    比你搞到我心思思, 又想 BBQ添!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年4月12日上午5:19
    英國的夏天最好BBQ, 又不太熱又有D風!!好舒服!! 不過不好夜晚燒, 覺好凍
    • Double Iron Legs
      英國夏天嘅時候,太陽一收工就會涼好多!
  • 噢!地利 Oh!tria
    以為你地係港試BBQ. 原來已經西化咗.
    • Double Iron Legs
      我嚟咗英國就嚟第七年嘞!唔英式都要英式啦!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年4月12日上午3:02
    星期日咁好天, 最好BBQ, 我就整花園。 今日落雨呢, 吹漲!
    • Double Iron Legs
      英國天,鬼婆臉吖嘛!隨時變嘛!所以成日唔敢洗車㗎!

沒有留言:

張貼留言