星期六, 4月 02, 2011

中文手寫板


2011年4月2日上午12:02公開累積瀏覽 30523

今朝俾部手提電腦 o既中文手寫板玩殘!




我部電腦成朝都話接收唔到中文手寫板 o既 USB 裝置!
咁唯有重新啟動部電腦 o拉!
但用唔夠五分鐘, 佢又再用唔到!
咁咪試 o下用第二 D USB 插頭又得!
(細豬小姐 o既 ipod touch)
唯一係呢 o個中文手寫板唔得!
俾佢玩到" 謝 " !




我部手提電腦總共有 3 個 USB 頭,

其中兩個都用唔到!
另外 1 個就插 o左隻 Mouse 個接收器 ,

因為呢隻無線老鼠好鬼難 Set !
所以唔想郁佢!
咁咪諗住即係全部 USB 頭都唔得啦!
如果冇 o左中文手寫板咪冇得寫 Blog o羅!
冇計之下, 唯有同老公求救!
佢叫我試埋插 o左 Mouse o既 USB 頭!
一插落去個中文手寫板又用得番!
本來想借 D 意換 o左個中文手寫板 o架嘛!
點知佢又郁得番!
真係激 C 人喇!


  • 舒函
    • 舒函
    • 2011年4月21日上午1:28
    不錯不錯,支持樓主~~~

    一天逛小吃街 發現一家賣蛋塔的店 每一種看起都十分美味可口,想買個來試試 我問店員 : 請問這是單賣的嗎? 店員 :不,這是日本的。 隔熱紙 標準舞 美國留學代辦 加拿大留學費用 園藝造景 澳洲留學代辦 英國留學費用 日本留學費用 紐西蘭留學費用 雷射溶脂 日本留學 台中室內設計裝潢 室內設計需求 辦公空間設計 電波拉皮 成長書桌椅 兒童書桌椅 人體工學椅 客家伴手禮 禿頭治療 在職專班 男性結紮 基隆汽車借款 義大利旅遊 網際傳媒 台中搬家 動漫卡通
    • xxl
      • xxl
      • 2011年4月12日上午12:00
      叫你先生同你買定多幾個小蒙恬看門口.
    • xxl
      • xxl
      • 2011年4月11日下午3:25
      我屋企買定幾個手寫板, 依家都係用千彩, 發覺小蒙恬最好用.
    • 鬼妹紅紅
      http://tc.njstar.com/cms/cn/ 我幾年前用過,download試用可以有好多唔同輸入法,其中一個係廣東拼音,90日之後佢會叫你買,不過我都係一直照用試用都ok。 跟住我轉咗用macbook,果時佢d software唔可以用喺mac機,咁我就冇用佢,所以唔知e+佢嘅programme係點,你入去研究吓啦!
    • 鬼妹紅紅
      我直頭download 香港拼音落電腦, 以前係用NJ star,你試吓。
      • Double Iron Legs
        請問可唔可以比個網址我呀!唔該 !
    • 欣欣媽媽
      (Empty)
    • Pandos - 喺Krakow
      我覺得d手寫板超易壞, 唔通要學打字?
      • Double Iron Legs
        我 E + 都有用拼音 www.cantoneseinput.com 喇!
    • 欣欣媽媽
      咁都好呀!
    • 黃師奶廚藝小百科
      學下倉頡吖~學識咗真係好方便架呢~!
    • EE
      • EE
      • 2011年4月3日上午11:29
      我都係用手寫板!因為我打字太慢
      • Double Iron Legs
        依家就可以兩樣都用!
        即條手寫板同 www.cantoneseinput.com 喇!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年4月3日上午10:06
      我以前都用手寫板,但成日好似罰抄咁,倉頡我學好多次都唔識,加上以前返工有人幫我打,寵壞哂,後來我發現有快倉,幾啱我用,如果有興趣,你試下呢度下載:
      http://www.scj2000.com/downloads.html
      我係用緊快倉7,打中文係用廣東話拼音,不過每個字打前要先加個z字先嘅。
      • Double Iron Legs
        多謝提供! 依家立即用!
    • 欣欣媽媽
      如果係咁,真係要用寫手板.
      • Double Iron Legs
        依家就可以兩樣都用!
        即條手寫板同 www.cantoneseinput.com 喇!
    • 欣欣媽媽
      係呀!咁倉頡得唔得呀!
      • Double Iron Legs
        我好懶! 唔用倉頡 o架! 以前用慣廣東話拼音咖!
    • 欣欣媽媽
      我用速成打架, 好容易呀!
      • Double Iron Legs
        我部腦個速成 D 字唔齊! 仲麻煩!
    • Liam媽咪 sandy
      有時電腦真係玩死人,無佢符
      • Double Iron Legs
        都唔知係我玩佢, 定佢玩我!
    • 靚太
      • 靚太
      • 2011年4月2日下午9:30
      試下學九方,一陣就學會,唔使記碼!
    • Coffemate's life
      I'd the same problem in my notebook and only one usb plug is working but I just bought one to three usb cable from the computer store. I need to get a Chinese writing board as well,so better ask my brother to get me one from Hong Kong to post to me. Have a good weekend .
    • Connie
      • Connie
      • 2011年4月2日下午1:03
      我同你一樣,成日比佢玩到火滾呀。
    • Angel
      • Angel
      • 2011年4月2日上午7:23
      我係用倉頡,唔難學。
    • TnP
      • TnP
      • 2011年4月2日上午6:47
      我都係用手寫版, 亦都有 www.cantoneseinput.com
    • Almaly 卡樂B媽咪
      我用普通話拼音(要装係部脑度),或者係 www.cantoneseinput.com 度打廣東話拼音再COPY & PASTE落返BLOG/EMAIL/FB,乜都唔洗装,去到邊都可以打中文!
    • samwei
      • samwei
      • 2011年4月2日上午2:12
      我有同樣的問題, 而且發覺手寫板有很多字catch唔到。 最後用左呢個。 唔使裝, 去到邊都用到。 試下啦。 http://www.simpleinput.com/
    • 噢!地利 Oh!tria
      我都唔識打中文. 我係用廣東話拼音.
      • Double Iron Legs
        弊在我部腦又冇"廣東話拼音"呢!

    沒有留言:

    張貼留言