星期三, 4月 20, 2011

牛肉雜菜絲炒韓國粉絲


2011年4月20日上午3:33公開累積瀏覽 37216
 
見到有 Blogger 做炒韓國粉絲,
醒起屋企有包韓國粉絲。
咁就一於試吓啦!


                 牛肉雜菜絲炒韓國粉絲

 


用红蘿蔔和青瓜各一個切絲,
冬菇浸軟切絲,
雞蛋兩隻打均煎成蛋皮切絲,
牛肉與雞肉切絲。




韓國粉絲跟據包裝出水冷河剪短備用。



燒红麻油就將要煮較耐嘅冬菇絲及红蘿蔔絲落鑊炒


再加入青瓜絲及鹽兜炒



再加入牛肉同雞肉兜熟和所有配料。



最後加入粉絲炒勻,
用蠔油/糖/魚露調味,
最後落雞蛋絲,
兜炒多一陣即成!



我同大細女豬都鍾意食韓國粉絲 ,
煙韌彈牙 !
  • Almaly 卡樂B媽咪
    食左一次之後。。。我好心思思想再炒黎食。
    你呢碟炒得好靚呀!
    • Double Iron Legs
      再炒啦! 多謝! 多啲唔同嘅蔬菜咪靚啲囉!
  • emily
    • emily
    • 2011年4月22日上午1:48
    我都未試過呀,下次買唻試吓先!
    • Double Iron Legs
      唐人同韓國超市都有賣㗎!
  • 笨啦啦
    餸多過粉c 主角同配角點分架
    • Double Iron Legs
      我鍾意食多啲餸同蔬菜吖嘛!有益又健康啲!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我未試過韓國粉絲喎...不過可能我去韓國旅行會試過都唔奇...只係我無咩留意
    • Double Iron Legs
      韓國嗰度啲麵仲好食呀!有啲掛住添!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年4月21日上午3:10
    韓粉絲比較彈牙, 我都鍾意食!
  • Liam媽咪 sandy
    我都好鍾意食韓國粉絲
    • Double Iron Legs
      間中食吓都幾好㗎! 煙韌彈牙 ! !
  • Pandos - 喺Krakow
    我差不多隔幾日就食韓國粉絲..... 不過煮湯
  • 黃師奶廚藝小百科
    韓國D 粉絲真係幾好味~口感好正呀
    • Double Iron Legs
      間中食吓都幾好㗎! 煙韌彈牙 ! !
  • Coffemate's life
    Yummy!!! wanna make one for my kids too.,better going to check online chinese food shop if they sell Korean noodle and dried mushrooms. as I live so far from the Asian supermarket,I do my shopping online. thanks for sharing!
  • 欣欣媽媽
    嘩!呢個粉好足料呀! 正!
    • Double Iron Legs
      我鍾意多啲菜吖嘛!又有益啲!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年4月20日下午2:17
    我都有包未煮,揾日跟你先得!
  • EE
    • EE
    • 2011年4月20日下午12:06
    未食過韓國粉絲呀
  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月20日上午9:05
    主角變配角。
  • Flora
    • Flora
    • 2011年4月20日上午8:01
    早晨!D菜切得好靚喎,仲好多料添!
    • Double Iron Legs
      我鍾意多啲菜吖嘛!又有益啲!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年4月20日上午6:41
    好多配料呀!
    • Double Iron Legs
      多 d 配料,咁先好食㗎嘛!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年4月20日上午5:59
    D餸仲多過粉絲喎!
    • Double Iron Legs
      嘻嘻!牛肉同雜菜絲先係主角,韓國粉絲係配角咋!

沒有留言:

張貼留言