星期日, 4月 03, 2011

Lunch @ Morrison


2011年4月3日上午6:54公開累積瀏覽 6311

星期五晚十一點幾, 
細豬小姐落樓食葯,
又唔開燈,
跟住就撞到個不銹鋼鞋架!
(個鞋架擺係樓梯傍邊!)

然後俾個鞋架刮傷咗!
個傷囗有成 10 x 5cm 咁大,
見到都凳佢痛!
拿拿臨同佢處理個傷囗啦!
唉 ! 
都唔知話佢黑仔定係論盡好!
一日都係佢自己懶之過!

今日放學後本來想食中式外賣做午餐,


點知落錯單, 兩碟得變咗一碟!

唔夠食!

咁唯有去 Morrison Cafe 度食 Lunch!



細豬小姐每人叫咗一份英式早餐!



我就食吞拿魚旦黃醬焗薯,

細豬小姐要買生日禮物比佢同學!


星期日係英國嘅母親節,


咁佢哋又要買禮物送比我 o勒!

我見佢哋買咗朱古力同張卡過我,


但係張母親節卡就好鬼貴!

我就覺得唔值咁貴 o羅!

我又唔可以叫佢哋唔好買,

冇謂掃佢哋興啦!
唯有忍住囗唔講啦

媽咪真難做呀!

沒有留言:

張貼留言