星期五, 4月 15, 2011

沙律做晚餐


2011年4月15日上午4:07公開累積瀏覽 5218
 
今日突然好想食雜果沙律,
放假冇咩好做 !

見屋企有罐頭雜果 & 菠蘿,蘋果、雪梨、香蕉同紅梅乾

咁就動手整喇!




將罐頭啲糖水倒晒,
切埋啲蘋果同雪梨,
然後加啲蛋黃醬同少少練奶撈勻再放入雪櫃先!
再烚三隻雞蛋,
切片放上沙律面!




最後到食嗰陣再切啲香蕉擺喺沙律面。

咁就大功告成啦!





我同細豬小姐鍾意用啲越南米紙包住嚟食!


大豬小姐唔食米紙,





咁就整啲印度薄餅俾佢食喇!



仲有啲豬排一齊食!

咁又一餐嘞!

  • 鬼妹紅紅
    我呢度有得賣,因為我呢邊好多越南人!
    • Double Iron Legs
      美國嘅 Town 就一定有得買啦, 你估我哋呢邊咁偏僻咩!
  • 鬼妹紅紅
    用米紙包住食又幾好咁喎!試吓先!
    • Double Iron Legs
      原來米紙好易買到㗎咋!之前唔知,仲係香港帶嚟添!唐人超級市場都有得賣!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年4月16日下午7:49
    個沙律好靚樣,雖然我唔多 like 沙律,但係我會揀哂啲蕉嚟食!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年4月16日下午5:50
    個沙律整得好靚....
  • 黃師奶廚藝小百科
    個沙律好開胃~食吓呢個都幾好~唔駛成日食咁多肉~!
    • Double Iron Legs
      多謝晒! 間中食吓沙律都唔錯㗎! 其實係唔知煮乜嚟食好! 咁咪整沙律嚟食吓囉! 兩隻豬有冇反對!
  • bb33的廚房
    米紙包沙律OK喎!
    • Double Iron Legs
      係呀!又可以有米落肚! 唔錯㗎!
  • 可可貓的活板門
    最近吃了新鮮 雜果沙律, 好耐未食過, 吃了一碗又一碗, 最愛多醬加蛋
  • samwei
    • samwei
    • 2011年4月16日上午3:41
    整得好靚, 人多吃更滋味。 我未用過練奶做沙律sauce, 有咩分別?
    • Double Iron Legs
      多謝晒!落咗啲練奶就冇咁酸囉!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    細佬叫媽咪出個平安鐘電話俾我呀!果個電話就係有GPS功能架!妳話係唔係搞笑呀 !唔知道個電話離開香港仲有無效
    • Double Iron Legs
      唔係阿話?? 平安鐘?? o 係香港 o既地鐵內都可以迷路....咁又喺安全啲!!!
  • Cooking
    • Cooking
    • 2011年4月15日下午7:17
    雜果 salad 係兒時最愛呀 
    • Double Iron Legs
      冇乜香港人未食過呢種沙律㗎嘞!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我係香港既地鐵內都可以迷路...妳仲叫我出國?...到時真係驚自己唔知道去咗邊喎 !妳返香港既時候...返過去再帶埋我就差唔多
    • Double Iron Legs
      咁裝個 GPS 喺你個身到先得嘞!
  • EE
    • EE
    • 2011年4月15日下午6:40
    簡簡單單!唔錯!
    • Double Iron Legs
      呢種沙律一定要間中先好食呀!好肥㗎!
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2011年4月15日上午10:30
    雜果沙律我以前都會整嚟食, 而家唔敢食, 好耐冇整囉
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    嘩.....正到暈呀!我都好想食呀!最衰妳唔係香港啦!如果唔係一定去妳屋企食餐勁架
  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月15日上午8:44
    尼餐好過癮喎,蛋沙律加米紙,印度酥餅重有加埋豬扖。
    • Double Iron Legs
      要迎合兩個大帝嘅口味嘛!梗要各式其式㗎喇!
  • 肥媽咪
    雜果沙律係我飛佛嚟架,睇到我猛流口水添
    • Double Iron Legs
      留一碟俾你嘞!唔好再流口水啦!
  • 笨啦啦
    細豬小姐好有創意啵
    • Double Iron Legs
      佢啲諗頭就最多,古靈精怪就最 o力!
  • 噢!地利 Oh!tria
    米紙包沙律,未試過咁食.
    • Double Iron Legs
      你都試吓啦!   米紙基本上係冇味嘅! 咁樣食就只有沙律味㗎咋! 但係又飽肚!

沒有留言:

張貼留言