星期日, 4月 17, 2011

掘樹根


2011年4月17日上午12:09公開累積瀏覽 8716
 
消滅埋啲剩餘嘅沙律!


食完 Lunch 冇乜 o野做。

走咗去整吓個後花園,
將啲泥番咗,
點知又俾棵樹根頂住!
呢條樹根喺隔離屋顆樹嘅根嚟嘅!
俾佢阻住咗幾年㗎嘞!
顆樹根阻住我塊田好耐,
想剷走佢好久㗎喇!



終於今日"的起心肝" 剷鬼走佢!
拎齊啲架生出嚟做佢世界!
想盡方法同出埋九牛二虎之力,
攪咗成粒鐘,
整到我對掌心都痛晒!
卒之整走條老樹根嘞!
咁就可以繼續我嘅種田大計喇!

安樂晒!



  • 鬼妹紅紅
    sweetcorn好似都幾難種,係為會俾d birds食鬼晒,我朋友都種唔到。
    • Double Iron Legs
      係㗎!Sweet Corn 都幾難鍾㗎! 舊年我種咗七棵, 但係只有一顆有收成咋!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年4月18日下午11:06
    你會種什麼 ???
    • Double Iron Legs
      可能會種南瓜,番茄或者 sweet corn!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你唸住種d 咩呀??
    • Double Iron Legs
      可能會種南瓜,番茄或者 sweet corn!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年4月18日上午4:40
    種了咩野, 到時同我地分享下喎
    • Double Iron Legs
      我嗰啲好 "小兒科" 㗎咋! 同你嗰啲 "大製作" 唔同㗎!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年4月18日上午3:48
    你可以請gardener, 我以前請人一年做一次;自己唔夠力又唔識用D工具。
    • Double Iron Legs
      咁又唔駛請人幫手嘅! 我阿 Sir (老公) 返嚟就掂晒㗎嘞! 只不過我自己唔抵得啫! 咁咪自己郁手攪掂佢咋! 今日先俾阿 Sir "哦" 咗一大餐!
  • EE
    • EE
    • 2011年4月18日上午12:58
    我都替你安樂晒
    • Double Iron Legs
      多謝晒!因為呢條老樹根打橫欄咗喺我塊田度, 唔 剷鬼走佢 唔 得 㗎!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    起樹根,好大工程呢!
    我都要的起心肝攪攪個後園啦!唔係無乜時間種野LU。。。
    • Double Iron Legs
      都好大工程 㗎! 我又無斧頭喎! 家陣 我對掌心都隱隱作痛㗎!
  • 欣欣媽媽
    種士多啤梨或者辣椒呀?
    • Double Iron Legs
      種士多啤梨已經有啲遲喎! 辣椒冇乜人食,除咗我之外!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    咁樣妳會種咩嘢呀???
    不如種粟米及生菜呀!!!
    仲有蕃茄都唔錯喎
  • C拉
    • C拉
    • 2011年4月17日下午1:05
    你塊田打算種乜東東呀
    • Double Iron Legs
      可能會種南瓜,番茄或者 sweet corn!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年4月17日上午11:12
    噢,4月好時機,快啲種嚟睇吓!
  • 心雨
    • 心雨
    • 2011年4月17日上午11:03
    期待好快會有一個靚花園出現在妳府上﹗
  • MOONmoon 如月
    希望你好快有自家種出品!
    • Double Iron Legs
      原則上我每年都有種 o野㗎!
  • 鬼妹紅紅
    諗住種乜?
    • Double Iron Legs
      可能會種南瓜,番茄或者 sweet corn  !
  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月17日上午9:19
    剷左條樹根佢棵樹有無問題架。
    • Double Iron Legs
      無問題! 條老 樹根係佢顆大樹其中一條咋!唔死得嘅!
  • Liam媽咪 sandy
    有時隔離種 d 嘢種到我花園,都整到好煩,同佢講又唔理,所以無計
    • Double Iron Legs
      隔離屋顆樹嘅樹葉同花瓣成日都跌落嚟我塊田度! 都好煩㗎!

沒有留言:

張貼留言