星期六, 4月 09, 2011

玩殘!


2011年4月9日上午12:02公開累積瀏覽 9415
 
琴日真係俾銀行玩死!

上網用 E Banking,

點知打咗密碼又話唔啱!

我都冇記錯密碼!

都唔知做乜!


試咗三次就凍結咗我個戶囗!

咁咪打電話去問啦,


最弊 o係 UK 打呢 D 電話係要比錢㗎!
等死冇咁耐,
都攪唔掂 !
即係o徙緊我 D 錢啦!
冇辦法之下,
唯有開車去銀行問 o下究竟攪乜鬼 !


個職員都唔知點解!


佢只係同我重新 Set 過個密碼!
攪咗一大餐!
o徒晒我 D 時間!


跟住去咗 Waitrose 買 o野,
俾錢嗰陣又話我個密碼又唔啱!
唉!
都唔知攪乜鬼 !


咁黑仔!
試咗兩次都唔啱,
唔敢再試!
費事又俾銀行凍結個戶口!
唯有俾現金啦!
返到屋企之後,


靜落嚟我就諗吓,
人生真係俾數字去牽制住,
又有一大堆數字要記!
真係無奈!



  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年4月14日下午9:04
    得架, 你輸入0845 的電話, 它會幫你找的...
    我朋友用它都找到保險公司的 LAND LINE...
    • Double Iron Legs
      我下次都要試吓!咁就可以慳啲啦!用流動電話打都得,咁就方便啲啦!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年4月14日下午8:27
    上次BLOG 友介紹了一個網址給我是可以把08 的電話轉為 LAND LINE 的, 然後我都是在這裡找了, 再打去 HSBC, 真是不用錢呀, 你下次可以試試...
    http://www.saynoto0870.com/
    • Double Iron Legs
      我抄低咗嘞,咁 0845 得唔得?HSBC 係 0845 㗎?
  • xxl
    • xxl
    • 2011年4月11日下午3:04
    我d銀行戶口仲係 UK, e-banking 有事要打長途電話好貴.
  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月11日上午10:15
    係啦,由入公司到開部電腦要密碼,返屋企每日加埋都要7個密碼,未計銀行,真係好煩。
    • Double Iron Legs
      咁係咪"人生真係俾數字去牽制住㗎!"
  • EE
    • EE
    • 2011年4月10日上午10:32
    要平心靜氣解決問題!祝你順利!
    • Double Iron Legs
      唔平心靜氣都冇計!
      好彩我間銀行唔係太遠咋!好快就 Re-set 番咋!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    咁樣依家搞掂未呀???銀行既嘢俾我既感覺係好煩架!
    • Double Iron Legs
      好彩我間銀行唔係太遠咋!好快就 Re-set 番咋!
  • Liam媽咪 sandy
    無法 bank 為咗客人安全
    • Double Iron Legs
      好彩我間銀行唔係太遠咋!好快就 Re-set 番咋!
  • 黃師奶廚藝小百科
    哈~你一係試吓張張卡都同一個碼OR差不多囉~咁咪易D記囉~
    • Double Iron Legs
      咁咪一唔見咗個銀包,就會好大鑊囉!
  • Pandora 香傭講法文
    幫你慳錢呀!
  • 欣欣媽媽
    (Empty)
  • Connie
    • Connie
    • 2011年4月9日下午3:44
    我都試過呀。呢度仲麻煩,要等銀行郵寄新密碼嚟屋企,先可以再用呀。嗰次比人凍結咗一星期,嬲到爆呀。
    • Double Iron Legs
      我呢度要去銀行問就直接 D!佢哋就立即幫我 攪 掂!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年4月9日下午2:20
    我試過霎時失憶,試咗2次我唔敢再襟,去銀行再過個密碼算嘞!
    你要顧咁多嘢,唔記得都唔係奇,又或者係銀行嘅問題呢!
    • Double Iron Legs
      有時就老人癡呆發作,特發性失憶!所以都好驚唔記得密碼! 今次就一定係銀行嘅問題!我都冇記錯到!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年4月9日上午7:14
    "人生真係俾數字去牽制住" 我好耐之前都同我老公係咁講架啦!尤其係d驗血數字呀!
    • Double Iron Legs
      又 要記 一大堆數字!咁你話係咪無奈呀!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年4月9日上午4:10
    我唔明喎。 Ebanking 的 password 和debit card/credit card 的pin number都一樣? 你諗清楚D啦。
    • Double Iron Legs
      Ebanking 的 password 有位六數字,而 Debit card / Credit card 的 Pin Number 就只有四位數字!所以是不同的!
  • 欣欣媽媽
    唔好咁無奈, 明天會更好!
    • Double Iron Legs
      煩惱自招!皆因我是 "煩人"!

沒有留言:

張貼留言