星期四, 4月 28, 2011

滷水


2011年4月28日上午12:03公開累積瀏覽 8110
 
以前喺香港實在有太多 o野食嘞!

所以根本唔使煮滷水o野!

早日就煮咗啲滷水鴨翼,




但係屋企只得花椒、八角、果皮、薑同冰糖!

上咗師傅T&P度偷師,

睇吓要落啲乜材料去滷,

原來要草果同桂皮,

但係我就無呢啲料,

算啦 !

有乜就放乜落去鹵喇!

由於我滷嘅係鴨翼,

所以只需要滷半個鐘就可以拎出嚟,

放涼後就可以當涼拌嚟食嘞!

雖然我無用

草果同桂皮


但係味道都唔錯!

細豬小姐即刻食咗兩隻!

拎咗啲返工俾同事試,

佢哋都話OK喎!

唔!

等暑假返香港買齊草果同桂皮再滷多次先!

  • Angel
    • Angel
    • 2011年4月30日下午12:55
    你唔講都唔知係香港咁幸福,要乜有乜,係間屋唔夠大 。
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      我想問下果邊有無滷水汁賣架???
      媽咪係屋企都鍾意自制滷水汁滷嘢食架~~~
      • Double Iron Legs
        呢邊有支裝嘅滷水汁賣㗎!
    • Liam媽咪 sandy
      滷水真係滷咩都得非常方便
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年4月28日下午3:38
      下次買齊材料,啲滷水整完唔好倒,留返起變陳年滷水重正啊!
      • Double Iron Legs
        收到! 依家我將啲滷水汁放咗入雪櫃, 遲啲買齊晒啲材料就有純正滷水 o野食嘞!
    • 黃師奶廚藝小百科
      你哋嗰邊聽日王子大婚~係咪好多節目架?
      • Double Iron Legs
        我哋呢樹嘅左鄰右舍聽日會晏晝 BBQ 喎! 淨係要帶自己嗰家嘅飲品就得嘞!
    • 肥姨
      • 肥姨
      • 2011年4月28日上午9:49
      雞翼滷得好上色! 好好味咁喎!
      • Double Iron Legs
        係鴨翼嚟㗎!
        多謝!
        新手算 OK 啦!
    • 欣欣媽媽
      好呀1第一時間講俾你知.
    • 雀后
      • 雀后
      • 2011年4月28日上午6:56
      攞隻鴨翼試食先!
    • samwei
      • samwei
      • 2011年4月28日上午3:11
      顏色好靚, 很上色呢。 我未見過有鴨翼賣喎。
      • Double Iron Legs
        多謝!啲鴨翼係開外賣店嘅朋友送㗎!
    • 欣欣媽媽
      好呀!等你返嚟香港!
      • Double Iron Legs
        暑假嘅機票都買咗嘞! 所以我一定會返嚟㗎! 有好  o野就預埋我啦!

    沒有留言:

    張貼留言