星期五, 6月 10, 2011

黑森林蛋糕


2011年6月10日上午12:02公開累積瀏覽 8624
 
講咗幾日蘇格蘭之旅;

有啲悶!



不如睇吓細豬小姐整嘅蛋糕吖, 



呢個黑森林蛋糕係佢上 Food Tech. 嘅製成品,

造型簡單、簡潔。


由於舟車勞頓;


所以表面嘅朱古力龜裂咗!



不過,

無損佢嘅味道,

都幾好;

唔太甜!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


同場介紹我嘅植物喇!



早前提過 D 魚翅瓜苗,

本來已經轉咗落田,

後嚟阿 SIR 聽朋友講話魚翅瓜係好粗生 o架!


佢話驚 D 魚翅瓜生到成塊田滿晒喎,

( 好似薯仔咁;仲年年有收成!)


叫我轉落紅白藍袋度種,

但屋企又冇啱 SIZE 嘅紅白藍袋,



所以我就過咗落三個米袋度。

遲 D 睇吓咩情況再算喇!



三個不同品種嘅蕃茄,



表哥同表姐送俾我嘅生日禮物,

據聞藍莓要雌雄兩棵一齊種;

否則無果實喎!



阿 SIR 千辛萬苦將薯仔掘番出嚟,

仲將佢哋移植入 " 新袋 " !


近排天氣忽冷忽熱,

令到 D 植物生長速度緩慢,


都唔知幾時先有收成!

  • Pandos - 喺Krakow
    好橋! 咁我唔駛不斷買新花盤!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月13日上午3:04
    咁啱, 我今日都整了 "黑森林"...
    BTW, 你都種很多植物喎...
    • Double Iron Legs
      呢個消滅咗喇! 唔好嘥咗嗰後園嘛! 橫樹唔難又得閒!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月12日上午7:14
    你種野用尼龍袋又幾特別喎。
    • Double Iron Legs
      如果有 d 植物比較粗生,而想控制友成(例如薯仔....)就可以用桶或呢種方法去培植!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我媽咪就好想有自己既花園...但係係香港真係一世都唔駛有都得啦...真係好羨慕妳呀...
    • Double Iron Legs
      不過,就好多功夫要跟手做哩,會無時停 o架!
  • 黃師奶廚藝小百科
    有個花園幾好呢~可以種吓嘢~!
    • Double Iron Legs
      不過,就好多功夫要跟手做哩,會無時停 o架!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月10日下午11:06
    好大包米, 有幾 kg 呀??
    我買1 kg, 或者1.5kg 咋 .
  • Almaly 卡樂B媽咪
    好得意呀!你D魚翅瓜葉咁圓既?我D係尖架!我舊年種到兩棵,大個棵真係爬到週圍,我唔搭棚,成日要剪,都算攪得掂有幾餐食下。
    講開,你blog頭個張係咪魚翅瓜花?
    • Double Iron Legs
      希望我都 攪得掂啦! blog 頭個張係南瓜花!
  • 可可貓的活板門
    有個花園真係好
    • Double Iron Legs
      見人種我咪又玩吓囉!橫樹唔難又得閒!
  • katie
    • katie
    • 2011年6月10日下午9:18
    嘩 種好多 期待報告收成 
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年6月10日下午8:06
    種米袋不夠營養給它! 就算種一棵都吾夠!! 種在地上, 可以搭竹棚, 不會爬到周圍都係!
    • Double Iron Legs
      今日啱啱同佢哋搬咗家!
  • bb33的廚房
    係外國住最好係就可以種嘢 
    • Double Iron Legs
      見人種我咪又玩吓囉!橫樹唔難又得閒!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月10日下午5:19
    種啲食得嘅嘢真係好呀!
    細豬小姐識整蛋糕咁叻嘅!
    • Double Iron Legs
      唔好嘥咗個後花園吖嘛! 返學有得學!
  • 欣欣媽媽
    嘩!種得好靚呀! 俾心機種呀!加油呀!
    • Double Iron Legs
      多謝!其實我都唔識 o架! 見人種我咪又玩吓囉!橫樹唔難又得閒!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年6月10日下午1:43
    魚翅瓜要種係地, 先會生長得好呀!! 要俾地方佢爬好D!! 同埋米袋吾夠佢生長  
    • Double Iron Legs
      咁會唔會爬到成塊田都係 o架? 阿SIR 話佢哋好粗喎,所以叫我轉用米袋去種!
  • bigheadmabel
    原來藍莓要咁種架, 等睇你收成呀~
  • bigheadmabel
    原來藍莓要咁種架, 等睇你收成呀~
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2011年6月10日上午10:47
    用紅白藍袋種? 我第一次聽, 得嘅咩, 咁我係窗台用紅白藍袋種唔知又得唔得哩, 使唔使係下面加個盤
    • Double Iron Legs
      唔知! 第一次試用紅白藍袋去種咋! 如果喺 窗台種就 應該要喺 下面加個盤!
  • EE
    • EE
    • 2011年6月10日上午9:22
    你地都好有心機種野!
    • Double Iron Legs
      隨心咋!見人種我咪又玩吓囉!橫樹唔難又得閒!
  • MOONmoon 如月
    羡慕c人囉
  • C拉
    • C拉
    • 2011年6月10日上午7:51
    我都想試吓種魚翅瓜
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月10日上午7:00
    魚翅瓜我以前種過呀!
    • Double Iron Legs
      咁會唔會爬到成塊田都係 o架? 阿SIR 話佢哋好粗喎,所以叫我轉用米袋去種!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年6月10日上午5:59
    早晨!我種左魚翅瓜,近日結冰,
    無左20幾個呀,唔知仲會唔會有添!
    • Double Iron Legs
      太可惜喇!下年再努力過!加油
  • Ka
    • Ka
    • 2011年6月10日上午4:55
    其實係屋企種菜易打理嗎? 需要施肥嗎? 細豬小姐個蛋糕睇落唔錯喎
    • Double Iron Legs
      屋企?你係指用花盤去種?抑或喺後園種?基本上唔難打理! 我用洗米去淋佢哋咋!往年嘅南瓜、蕃茄、粟米等等都好多收成! 細豬小姐個蛋糕食落都唔錯!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年6月10日上午2:16
    好犀利, 用袋都可以種植到。 係咪好易打理?
    • Double Iron Legs
      因為紅白藍袋同米袋都尼龍製,都可以疏水 o架 ! 易打理啩?未知道呀!我估會易啩!

沒有留言:

張貼留言