星期五, 6月 24, 2011

睇醫生


2011年6月24日上午12:07公開累積瀏覽 8718
 
剛剛去睇完醫生,

我話過佢知;

花粉症令到我長期鼻塞、鼻水長流,

半夜都坐起身打乞嗤,

每晚都攪到我瞓唔得暢順,

醫生話每個人對花粉敏感度都唔同,

就算落雨都唔代表花粉會減少嘅!


一句到尾:我對花粉太敏感嘞!


但又唔知對邊隻粉敏感喎!


跟住佢就對住個電腦係咁打,

開咗張药單過我!


連我話俾佢知,

呢两日咳都唔理我,

喂,順便睇埋都唔得!



咁就唯有去配药喇!


多謝,

承惠十四鎊八吖!


佢仲開咗两個月過我!


使唔使咁多呀?


總之,

希望呢 D 药可以對抗到我 D 花粉症啦!

  • 黃師奶廚藝小百科
    食咗藥~你今日好D 未呀?
    • Double Iron Legs
      已經好咗好多,冇乜咁咳囉!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月25日下午6:16
    希望你快些好番喇...
    • Double Iron Legs
      已經好咗好多,冇乜咁咳囉!
  • Liam媽咪 sandy
    可能返 HK 會好 d, 這到看醫生就是這樣
    • Double Iron Legs
      如果俾我返香港就立即好番O架喇!
  • Pandos - 喺Krakow
    買藥有無得claim返錢架?
    • Double Iron Legs
      Under 16 歲同 60 歲以上就免費!
  • EE
    • EE
    • 2011年6月24日下午10:24
    咁你快D返香港啦!可能係相思喎
  • katie
    • katie
    • 2011年6月24日下午9:22
    食左藥 要多多休息 
  • C拉
    • C拉
    • 2011年6月24日下午7:36
    我早幾年一到夏天就間中鼻塞抖唔到氣!但今年居然走運仲未試過鼻塞
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月24日下午7:26
    咁E生係咪肯定係花粉症,定係你有啲感冒呀?你要多啲休息呀!
    • Double Iron Legs
      佢只當我花粉症o黎醫囉!
  • Pandora 香傭講法文
    (Empty)
  • bigheadmabel
    有敏感就好煩, 我都有鼻敏感, 好在近年發作少咗咋~
    • Double Iron Legs
      近年我返到香港就容易咗打乞嗤囉!
  • 欣欣媽媽
    細個就食海鮮,蛋,牛肉敏感,但係,現在唔知咩致敏原呀!
  • 欣欣媽媽
    唉!敏感真係好辛苦, 皆因我都係有皮膚,眼和鼻敏感,所以,令人頭痛呀! 我睇過好多次醫生都唔得,都唔知點算呀!
    • Double Iron Legs
      我細囡豬都有濕疹嘅問題,佢除咗戒口就係食中药。 但佢嘅濕疹都係到咗英國先有,咁就易攪 d ,只要每次冲凉後,搽番 Lotion 就冇事! 其實你有冇試過揾出你嘅致敏原 ?
  • BeBeinUSA の 矽谷M 太
    花粉症係好辛苦…… 希望你快怪好返啦!
    • Double Iron Legs
      如果俾我返香港就立即好番O架喇!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月24日上午6:33
    又噴鼻又食藥, 應該掂卦!
    • Double Iron Legs
      舊年我都有 噴鼻同药食嘅, 只不過唔 Work 啫 ! 
  • Flora
    • Flora
    • 2011年6月24日上午5:43
    早晨呀! 花粉真另人頭痛!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年6月24日上午5:35
    食咗藥有冇好D呀???
    • Double Iron Legs
      因我依家食緊中药,所以未可以食呢 D 药住! 咳就好咗 D ! 
  • samwei
    • samwei
    • 2011年6月24日上午3:21
    我返香港都有敏感, 因為空氣質素差。 在英國就有少少花粉敏感, 有時鼻水, 有時咳, 有時皮膚癢, 總之年年都唔同。 take care~~~
    • Double Iron Legs
      原則上我冇鼻敏感, 但近年我返到香港就容易咗打乞嗤囉!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    大家都係敏感之人...真係有苦自己知...唉...都唔知道幾時會有靈藥醫架...
    • Double Iron Legs
      Annie 如果俾我返香港就冇事o架喇!

沒有留言:

張貼留言