星期五, 6月 03, 2011

起程


2011年6月3日上午12:24公開累積瀏覽 17818
 
2011 年 5 月 29 日  ( 星期日 )


今日九點鐘就要起程出發去蘇格蘭 ;

車程至少要八個鐘,

不包括休息時間 !


出發前先到油站入滿一缸電油先 !!


第一站休息巳經是食午餐!

呢餐就係我哋一家人第一次一齊食嘅 : -

肯塔基桶装炸雞嘞!


第一啖就覺得好好味,

(  唔知係咪肚餓 !! )

跟住就麻麻地喇!

一桶共有+件,

我只食咗一件半;

巳經有D" 漏 " !

唔....................

下次都係咪攪我 !


差唔多到達蘇格蘭嘅格拉斯哥前 ;


發生咗一件小風波,

就係架車差 D 用光晒電油喇.........

仲要個油站喺 " 無雷公 " 咁遠添~~~

因為阿 SIR 話..........


架車開始無力......

個油燈閃緊~~~


我唯有不停祈禱喇!!

好彩行多幾分鐘就見到油站咋!!

真係俾阿 SIR 嚇鼻哥窿都冇肉!!

以後係整個旋程中;

我就時不時 " 目及 " 實個油表嘞~~~~~

        


  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月6日下午7:40
    一程車用晒啲油????
    • Double Iron Legs
      揸咗差唔多 400 Miles ,差唔多10個鐘喇!
  • emily
    • emily
    • 2011年6月6日上午6:58
    Heehee有佐呢次經驗,以後去邊都無有怕lu~~
  • C拉
    • C拉
    • 2011年6月5日下午3:47
    我哋去悉尼...剩車程都係要8小時 我哋會每兩小時休息一陣
    • Double Iron Legs
      原則上我哋都係每两個鐘抖一陣 o架!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    嘜無裝定一桶電油係車尾咩?
    聽人講咁樣咪唔驚一下只無起上嚟就慘....
    不過我個人就覺得好似好危險...但係長途旅行就真係要啦!
    • Double Iron Legs
      沿途有好多加油站 o架! 係我哋大意啫;無留意油錶! 我都唔讚成喎!好危險啫!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你哋嗰邊地方大~冇哂油真係好慘呢~!
  • Pandora 香傭講法文
    K記d粟米好喎
    • Double Iron Legs
      今次好把鬼喎!又淡又無味!
  • 可可貓的活板門
    我試過又是在HIGHWAY差D無水....好驚!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月4日上午11:51
    玩得開心d呀。
    又會咁大整古,下次真係要及及個油表先出門口。
    • Double Iron Legs
      都玩得好開心 o架! 呢個都係一個教訓囉!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月4日上午10:55
    以前係英國我 哋d 車尾一定有罐士啤汽油, 用 嚟救命架.
    你去 Hartford買個 汽油罐, 下次去入油入埋佢啦. 我自己就未試過用罐汽油, 但都 救個同事架車, 同一個陌生媽咪, 有 baby係架車度.
    • Double Iron Legs
      以後出遠門就要學你預備定 罐士啤汽油先得!
  • 欣欣媽媽
    唔駛驚, 有主幫大家, 所以,有咩事第一時間祈禱. 會掂架.
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月4日上午9:33
    KFC啲質數好參差,有啲好好食,有啲乾爭爭嘅!
    咁無油法真係好驚喎!
    • Double Iron Legs
      食過一次就知把鬼! 諗番起都一額汗!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月4日上午9:07
    我都試過咁情形呀, 個心真係驚到死, 又唔敢出聲! From Moab, Utah to Tonopah, Nevada (15th Oct 2008)
  • EE
    • EE
    • 2011年6月4日上午9:02
    八個鐘長途車,司機都幾辛苦
    • Double Iron Legs
      阿 SIR 係好辛苦 o架! 坐到 PAT  都扁; 腰都值!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年6月4日上午7:10
    剩食雞,唔係好夠飽喎!
    • Double Iron Legs
      D炸雞唔多啱我 ! 又冇雞味!油淰淰! 咦...............  唔知係坐車太耐!所以唔多肚餓!
  • 噢!地利 Oh!tria
    無油o係山卡啦好驚喎
  • Mrs. Tin Tin
    we (2 people) hitched hike one time because our car ran out of petrol!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年6月4日上午1:14
    有驚無險。呢邊kfc真係唔好食。
    • Double Iron Legs
      以後真係要睇實個油表 !  KFC 超難食 !  細豬都係食咗一件半 !
  • Jo 姐姐
    吓 無油 都好驚喎  
    • Double Iron Legs
      無油;真係超驚!! 因為嗰度荒山野嶺!會叫天;不應 ! 叫地;不聞! 幾乎嚇破胆 !!

沒有留言:

張貼留言