星期四, 6月 16, 2011

Lunch Buffet @ Liverpool One


2011年6月16日上午12:01公開累積瀏覽 19822
 
花粉症攪到我冇覺好瞓、鼻塞、鼻水長流同眼痕 !

鬼整呀!

                   2011 年 6 月 1 日

由於今日繼續行程緊湊,

所以依然要早起!

咁早唯一係去麥記食早餐!


我同两個囡豬都食熱香餅 + 薯餅,

阿 SIR 食 Big Breakfast !

9.30am 食完早餐,

就去拜姑媽同佢奶奶!

由於墳場重地;

唔適宜影相!

嗰日剛啱有馬屎味,

臭到我哋暈咁滯!

拿拿臨拜完就速撇!

大囡豬要同 SIR 去參觀利物蒲大學,

由於名額只得三個,

所以我就同細囡豬去 Shopping !

我哋两個去咗 Liverpool One 行 !

睇咗一陣就去食 Lunch !

細囡豬話好久未食 Buffet,

咁就去咗 Red Hot !

平日七鎊九九;

假日九鎊九九,

未包飲品 !


趁阿 SIR 冇同行,食咗兩隻青口!


好鍾意食中間個 " 豆泥 " !


再 Encore " 豆泥 "  !


為咗呢碟即炒 " 烏冬 " ,

俾佢燻到一身臭油煙味 !


我嘅至愛紅菜頭同橄欖 !


淺嚐甜品 !


雪糕最後食,

咁就完美喇!

細囡豬都話 " 呃鬼 " 嘅食物!

好過無囉 !

拔..........

呢度 D 抽風系统好唔掂!

俾佢整到一身臭油煙味 !

食物又好一般!

應該列入咗黑名單!

差唔多三點鐘阿 SIR 揾返我哋!

佢哋竟然無影到相!

話掛住睇;

唔記得影喎!

激 C 人!



  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月18日下午6:57
    我們這裡都新開了 RED HOT, 我都準備好試試....
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月17日下午10:01
    你個情況好嚴重喎。
  • 黃師奶廚藝小百科
    有花粉症真係好慘~~你今日有冇好少少呀
    • Double Iron Legs
      呢两日都落雨,就 好少少!
  • 欣欣媽媽
    屋企有無藥係到呀?
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月17日上午8:33
    你花粉症嚴唔嚴重啊。
    • Double Iron Legs
      每日食咗药後,都仍然半夜坐起身打乞嗤,鼻水長流,長期鼻塞,眼及耳痕!咁算唔算嚴重呀 ?!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月17日上午6:15
    我都有花粉症, 一到春天就煩!
    • Double Iron Legs
      我六月先開始發作, 只係喺屋企呢度先有花粉症, 一離開我屋企嘅範圍又冇事!激 C 人
  • Pandos - 喺Krakow
    你哋逐間大學去睇呀? 睇咗幾多間?
  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月16日下午11:59
    聽聞有花粉症最好飲生馬鈴薯鮮汁. 我係近年聽過, 但已冇花粉症所以未試過, 你上網查吓. 希望可以幫到你. 如果得請告知.
  • 欣欣媽媽
    自助餐麻麻, 同埋,出街帶口罩,
    • Double Iron Legs
      呢度冇人 帶口罩出街o架! 否則會當你怪物扮o架! 個buffet係好 唔掂! 就係抖唔到............氣,鼻塞到想死!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月16日下午5:52
    我初初係英國住頭十年冇事, 後來都有染咗花粉症, 日日鼻塞到頭痛, 真係幾辛苦, 幸好依家係泰國冇事.
    • Double Iron Legs
      你就好喇,脫苦海! 我就啱啱先開始咋! 仲有排受!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月16日下午5:32
    個 buffet 唔係好貴,但個樣就1般般咁。
    花粉症好辛苦,你抖多啲啦!
    • Double Iron Legs
      個buffet係好 唔掂! 就係抖唔到............氣,鼻塞到想死!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    花粉症真係好辛苦架...仲好易出事添...妳真係要小心呀...帶口罩出街街啦...應該會比較安全
    • Double Iron Legs
      呢度冇人 帶口罩出街o架! 否則會當你怪物扮o架!
  • 笨啦啦
    我都有嚴重既花粉症問題 通常一落機就即刻黎料 到走個日都好唔返 但係一返香港 又會出現嚴重鼻敏感 真係好頭痛
    • Double Iron Legs
      我喺香港係冇 鼻敏感 o架! 係喺呢度先有花粉症, 一離開我屋企嘅範圍又冇事!激 C 人
  • 絕代《方華》
    Buffet 好平呀 ~
  • bb33的廚房
    食兩粒抗敏感藥會唔會好D
    • Double Iron Legs
      其實我好怕食药,但唔食咁又唔得!
  • bigheadmabel
    我有鼻敏感, 所以好知道你既苦況~
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2011年6月16日上午10:05
    真係"呃鬼" 嘅 食物, 麻麻!
    • Double Iron Legs
      個buffet係好 唔掂同好呃鬼!
  • EE
    • EE
    • 2011年6月16日上午8:01
    個自助餐真係麻麻!
  • MOONmoon 如月
    點解係外國咁易有花粉症嘅? 個buffet真係好一般咋喎!
    • Double Iron Legs
      因為呢度多樹木囉! 個buffet係好 唔掂!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年6月16日上午5:39
    早晨呀! 花粉症好煩架!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年6月16日上午4:16
    花粉症瞓唔到, 就用air purifier, 有幫助。
    • Double Iron Legs
      我冇買到喎!有冇好介紹呀?平靚正喎
  • Ka
    • Ka
    • 2011年6月16日上午12:57
    我一次buffet都未食過,其實得唔得?
    • Double Iron Legs
      好過無咁啦!但唔可以同港澳比囉!

沒有留言:

張貼留言