星期二, 6月 07, 2011

應節粽


2011年6月7日下午4:05公開累積瀏覽 10816
 
呢两年都有自已包粽嚟食,

街賣嘅粽實在太唔化算喇!


橫樹有的是時間呢!


拔...........


因為去咗蘇格蘭幾日,

要等到端午節正日先有時間嚟包!


( 要早一日浸洗粽葉呢!)


而D包粽嘅材料就早兩星期已經買咗喇!



唐人超市嘅咸旦唔多靚,

一切就散晒,

期望自家制嘅會好D啦!


因為細豬小姐鍾意食紅豆粽多D;


大豬小姐就只食綠豆粽,

咁咪包咗两種唔同嘅粽囉!


用咗成日時間去包咗五十幾隻粽,

雖然有啲攰,

難得两個囡豬都鍾意食!


佢哋每人食咗两隻當晚飯 o添!


認真捧場!


  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月10日下午11:18
    女女冇幫手? 一個人做晒真係辛苦啦!
    • Double Iron Legs
      佢哋要返學! 拔~~~~~~~~~~~~~~~~ 佢池有份幫手...................食
  • Almaly 卡樂B媽咪
    细细隻幾好呀!出邊買個D通常大隻左D,我一次要消滅一隻真係好辛苦呀!
    • Double Iron Legs
      我家傳統 ( Ho-ma 教落 )係包細細隻嘅粽!唔怕食唔晒!
  • Jo 姐姐
    自家製作 真材實料 零舍好味道呀  
  • samwei
    • samwei
    • 2011年6月8日上午3:26
    自己包糉, 真料實料。
    • Double Iron Legs
      又可以健康D!少D肥豬肉同咸旦黄添!
  • Coffemate's life
    Remind me when I were little and helped my mother to wrapping rice dumpling.I love to try but can't get any ingredients down here,plus don't know how to.....you so clever!!! Happy Tuen Ng Festival to you and family!!!
    • Double Iron Legs
      我以前只幫過 Ho-ma 一次去包粽咋! 兒時佢又唔會俾我哋去幫手 o架! 嚟到呢度唯有胆粗粗去試包囉!
  • 黃師奶廚藝小百科
    包咁多~咪好累囉~!
    • Double Iron Legs
      都幾攰 o架!所以琴晚好好瞓囉!
  • Pandos - 喺Krakow
    包五十幾隻咁多?????
    • Double Iron Legs
      我包得唔係好大隻 o架咋!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年6月7日下午9:59
    包得好靚仔呀! 你包咁多係咪真係買左PACK粽葉用唔晒?
  • EE
    • EE
    • 2011年6月7日下午9:34
    我今年過節一隻糉都冇呀!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月7日下午8:54
    五十隻真係好攰架。
     
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月7日下午7:45
    嘩, 你就好有自家粽食...
    但是為何包咁多, 是否送人...
    • Double Iron Legs
      有部份送俾同事朋友,剩咗嘅放入冰柜慢慢歎! 星期六會帶D返中文學校同朋友分享!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月7日下午6:44
    包咁多,你真係好好心機呀!
    我2個寶貝都唔多 like 食粽,我就無咩心機學,廢事包咗都無人食。
    • Double Iron Legs
      當你好似我咁身在外地就會有心機做 o架喇!我以前喺香港都唔會自已包粽!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月7日下午6:22
    五十幾隻, 有排烚呀!
  • bb33的廚房
    包咁多?
    • 可可貓的活板門
      五十幾隻粽?攰C啦!!!
    • 雀后
      • 雀后
      • 2011年6月7日下午6:15
      包咁多,妳哋咪有排食,使唔使幫口呀???

    沒有留言:

    張貼留言