星期四, 6月 23, 2011

咳 + 花粉症!


2011年6月23日下午4:05公開累積瀏覽 6513

星期二半夜開始覺得喉嚨有少少涸,

仲以為係花粉症引致,

冇理佢!


點知星期三上晝就開始咳喇!

咁咪食咗一日 西葯 Honey & Lemon,

( 唔眼瞓嘅!)




原來係唔得嘅!

成晚咳到瞓唔到,

花粉症又令到我長流鼻水、鼻塞,

唉..........


捱到四點幾先瞌入眼!

七點半又要爬起身幫啫囡豬 Pack Lunch!

今朝打咗電話返香港問我個中醫;

問清楚邊隻藥啱我今次嘅病情食!

希望食咗中藥之後可以瞓餐好同埋快啲好番啦!

另外,

今日三點半會約見家庭醫生問有關我嘅花粉症!

又睇吓佢有冇乜嘢好意見俾我喇!

  • 紙巾
    • 紙巾
    • 2011年6月26日上午7:29
    你食緊邊隻鼻敏感西藥架?
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年6月25日下午6:16
    咁多藥, TAKE CARE 呀...
    • Double Iron Legs
      只食其中三種药咋! 先食三日, 睇吓有冇好轉, 然後再通知我個中醫, 再睇吓點!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年6月24日下午8:47
    真係辛苦呀! 
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我鼻敏感都搞到我好慘呀...都唔知道為咩架...搞到我一朝一晚都鬼死咁辛苦呀...
    • Double Iron Legs
      Annie 你都係一早一晚啫,我係全日喎! 你話我係咪慘過你吖!
  • 黃師奶廚藝小百科
    成晚咳~~冇得瞓咁真係好慘呢~
  • Liam媽咪 sandy
    我老公都有花粉症,同妳 say Hi!!!
    • Double Iron Legs
      咦!你返咗嚟喇? 好玩嘛? 我都冇晒符! 剛啱睇完醫生;換咗药! 希望有幫助喇!
  • 欣欣媽媽
    嘩!食咁多中藥呀! 現在好番未呀?
    • Double Iron Legs
      只食其中三種药咋! 先食三日, 睇吓有冇好轉, 然後再通知我個中醫, 再睇吓點!
  • 可可貓的活板門
    試下隔水燉橙+蜜糖吃, 止下D咳
    • Double Iron Legs
      要燉幾耐呀?成隻隔水燉?使唔使去皮去核 o架?
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月23日下午7:54
    陰功,E+好啲未呀?
    • Double Iron Legs
      仲未轉好呀! 仲係好咳! 只食咗兩次中药咋! 一劑中药要食三次o架!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月23日下午6:57
    咳到成晚唔瞓得真係辛苦呀!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年6月23日下午6:00
    你附近有無出産蜜糖、我聽人講飲啲本土蜜糖對花粉症會有幫助
    • Double Iron Legs
      我都試過飲 本土蜜糖, 食有機花粉症药, 但今年完全無用!
  • Little Paris
    有很多人第一,二年住英國都無花粉症,但一住耐了就開始有。
    • Double Iron Legs
      多謝到訪! 我第一年就入咗會喇!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年6月23日下午5:09
    有花粉症都幾麻煩喎!
    • Double Iron Legs
      係超麻煩! 成日鼻塞、長流鼻水同半夜要坐起身打乞嗤! 瞓唔到! 好淒涼o架! 最惨係食咗药都冇效, 真係想即刻飛返香港呀!

沒有留言:

張貼留言