星期一, 6月 27, 2011

睇戲


2011年6月27日上午12:02公開累積瀏覽 9117
 
食咗三日中药後,

我 D 咳已經好咗好多喇!

多謝各位腦友記關心!

星期六依然要返中文班,

但放學後,

两個囡豬話要去睇戲 ----------

Kungfu Panda II。


同佢哋去買咗戲票,

就去 Pub 食 Lunch 先,


我嘅咖喱羊餐,


大囡豬食嘅 Carbonrana with Bacon,


細囡豬嘅 Fish & Chips。

兩點鐘:佢哋两個三扒兩撥咁食晒 D 嘢

就去睇戲!

留低我一個喺 Pub 獨自睇網球比賽!

再慢慢歎我個餐。

跟住就去幫細囡豬買 Food Tech 嘅材料!

三點半:佢哋 Call 我話睇完戲喇!

幾分鐘後,

見佢哋两個人各捧住一份~~~~


佢哋食完晒咁大份嘅 Pop Corn 同汽水,

晚飯都唔食使嘞!

又慳番一餐!

唉!年青人啊............

  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    每人一份咁誇張呀...一份有時都食唔晒架...妳氣管好似幾差下喎...返香港真係要煲湯水補下啦!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年6月28日上午4:15
    睇 movies 食popcorn又好享受喎, 我都鍾意呢。
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年6月27日下午10:17
    我都覺得陪細路睇卡通唔抵,我又唔鍾意睇,呢2年我叫寶貝女揾同學同佢睇算喇!
    你1個人睇網球賽都好悠閒喎!
  • 可可貓的活板門
    I LIKE POPCORN TOO!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年6月27日下午9:07
    有時d後生真係好好養架 。
  • 欣欣媽媽
    睇中醫最好, 所以,有病就去睇中醫呀!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年6月27日下午7:33
    你又唔去睇 Kungfu Panda II嘅
    • Double Iron Legs
      七鎊四十五睇一套卡通片,唔值!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~乜你哋嗰邊d 爆谷咁大包~!
    • Double Iron Legs
      係囉, 所以我咪話佢o地, 點解唔两個人 Share 一份 Pop Corn 嚟食呢?
  • Pandora 香傭講法文
    i thought 又慳番一餐 was your 主觀願望, did not realize it was a result
    • Double Iron Legs
      佢哋真係全晚都冇食到 dinner !
  • Pandora 香傭講法文
    結果晚飯有冇食?
    • Double Iron Legs
      你又唔聽書喇! 都話 "  又慳番一餐 ! " 囉!
  • EE
    • EE
    • 2011年6月27日上午9:42
    咁你又慳番一餐!哈哈!
  • Liam媽咪 sandy
    要多休息,好呀晚餐都不要煮成幾放假
    • Double Iron Legs
      好返好多喇!Weekend 多數食外賣,所以冇煮!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年6月27日上午7:31
    咁大盒爆谷, 食完好口乾喎!
    • Double Iron Legs
      所以就飲埋杯大汽水囉! 間中一次就唔理佢哋!
  • MOONmoon 如月
    原來你病咗咁多日,今日好番晒未?
  • Almaly 卡樂B媽咪
    今日咁熱,睇戲有得歎冷氣,醒!
    • Double Iron Legs
      佢哋無諗過天氣先去睇戲!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年6月27日上午6:10
    早晨呀!咖哩羊肉好喎,等我都煮下!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年6月27日上午5:50
    我次次睇戲都會買最大盒爆谷和汽水o架!
    食完又真係食唔落嘢呀!
    • Double Iron Legs
      所以我咪話佢o地, 點解唔两個人 Share 一份 Pop Corn 嚟食呢?

沒有留言:

張貼留言