星期三, 7月 20, 2011

預備......


2011年7月20日上午12:00公開累積瀏覽 9722
 
回港在即,

又係時候要作好各樣嘅安排喇!


首先要拜託鄰居幫我看屋、收信,

最重要係要幫我淋花、菜...等等。


否則我就會好擔心~~~


同大家睇睇我嘅農作物喇~~~



盤種嘅魚翅瓜,


都係魚翅瓜 ,


南瓜一堆,




老薯仔,


新薯仔两袋,


韮菜一盤,


表哥同表姐送嘅藍梅一對,


蕃茄兩盤!


真係好感激鄰居咁大幫忙!


所以一定要買 D 好嘢過佢哋食喇!


鄰居係一對熱心助人嘅本地人,

仲好鐘意食中菜 o添!


一於買迷你月餅返嚟送俾佢哋喇!


希望到時佢哋會鍾意喇!


  • Angel
    • Angel
    • 2011年7月23日下午3:06
    月餅!鬼佬好鍾意架。
  • 噢!地利 Oh!tria
    月餅唔係個個鬼鬼都接受到喎.
  • 可可貓的活板門
    dont bother neighbour, call me to station at your garden!
  • 可可貓的活板門
    你返HK, 邊個幫你FLOWER D 植物?
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年7月20日下午8:49
    裡個要棟多D竹枝, 棟高它呀, 它才會生得好呀!!
    • Double Iron Legs
      頭先晏晝已經整咗喇!多謝提醒!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年7月20日下午8:22
    裡排成日落雨, 都不多需要淋花! 韭菜要成日修剪, 才會生得靚&粗~~
    祝: HAPPY HOLIDAY...
     
    • Double Iron Legs
      只怕我返香港後,呢度就天朗氣清喱! 無辦法,由得韮菜自由生長吧!
  • 欣欣媽媽
    有個好鄰居非常好, 唔駛擔心其他嘢, 可以放心回港呀!
    • Double Iron Legs
      平時我哋都好手望相助 o架! 鄰里關係好好 o架!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年7月20日下午6:14
    令我想起,遠親不如近鄰,有個好鄰居真好呀!
    • Double Iron Legs
      佢哋確實係好熱心助人! 基本上我呢度嘅 鄰居大部份都好易相處 o架!
  • 黃師奶廚藝小百科
    乜你鄰居咁好~喺香港想搵個幫得人的鄰居都好難~
    • Double Iron Legs
      以前喺香港住嗰陣,我哋同鄰居嘅關係都好好 o架!佢哋由結婚到生 BB,我哋都互相幫助 o 架!直到我哋嚟咗英國!加陣間中都有見面!
  • EE
    • EE
    • 2011年7月20日下午12:06
    有好鄰居好幸運呀!可以互相照應!
    • Double Iron Legs
      平時我哋都好手望相助 o架! 鄰里關係好好 o架!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年7月20日上午10:54
    我上次一去2個月都係多得鄰居幫忙.
    • Double Iron Legs
      呢啲咪叫做遠親不如近鄰囉!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年7月20日上午10:08
    進入倒數階段 我每次回港都係最担心隻狗仔
    • Double Iron Legs
      所以到加陣我哋都唔敢養寵物囉! 否則唔知點安排由邊個照顧佢哋!
  • katie
    • katie
    • 2011年7月20日上午9:52
    有好鄰居就無有怕啦 可以放心回港
    • Double Iron Legs
      鄰居仲幫我入屋整理分類信件添! 我哋成日同佢哋隻狗仔玩架!
  • bb33的廚房
    遠親不如近鄰.係啱嘅.
    • Double Iron Legs
      平時我哋都好手望相助 o架! 鄰里關係好好 o架!
  • Jo 姐姐
    遠親不如近鄰 有人幫忙照顧吓 會放心好多呀   好快就要起程 執好晒行李未呢  
    • Double Iron Legs
      執得差唔多 ! 只係臨行前將啲 " Parma Ham " 放入行理箱就掂晒!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年7月20日上午7:13
    等妳返嚟呀!
    • Double Iron Legs
      一言為定!你係咪 7/22 去玩呀?玩開心啲喎!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年7月20日上午6:57
    係喇, 我之前想種菜, 都是怕沒有人淋水所以沒有種...
    你有鄰居都好呀...
    • Double Iron Legs
      你剛剛先搬新居,可能遲啲就會識到好鄰居,咁咪可以交託佢哋幫你看屋 lu!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年7月20日上午5:41
    祝妳一路順風,玩得開心D呀!
    • Double Iron Legs
      承你貴言!你暑假都玩開心啲呀!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年7月20日上午3:36
    有鄰居可交托, 玩得放心。
  • Mrs. Tin Tin
    i went away for 10 days and when i came back, my pepper (leaves) were like potato chips (dry and crispy).
    • Double Iron Legs
      英國嘅夏季天氣可能比較多雨水,舊年無交落要鄰居幫我同農作物淋水,好好彩佢哋都無事!啲南瓜仲好好收成添!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    係咪要講低有收成幫手食咁D,唔洗種到老晒浪費?
    • Double Iron Legs
      魚翅瓜同南瓜都未開花,可能今年都未必有收成! 皆因今年英國夏季嘅天氣落雨多過好天! 而且我今年有遲咗落種呢!所以寄望唔大!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年7月20日上午1:04
    有好隣居幫手淋花睇屋,你可以放心啦!
    • Double Iron Legs
      係呀!真係可以好放心呀!

沒有留言:

張貼留言