星期一, 7月 04, 2011

咸牛肉薑米蛋炒飯


2011年7月4日下午11:02公開累積瀏覽 10128
 
唔知係咪 D 咳未好得晒!

臨天光咳到醒咗!

聽 Ho-ma 講落;

咁即係 " 寒咳 ",

最好係食薑炒飯!

朝早攪咗两個囡豬返學,

就煮定 D 飯煮嚟備用。

琴日整包剩咗 D 咸牛肉,

切定 D 葱粒同薑米備用。

平時我唔多愛食葱,

唯一例外就係炒飯,

我係可以接受有葱嘞!

唔知點解?

可能係先要鹽爆香 D 葱粒同薑米喇!

然後落飯同咸牛肉去炒,

最後加蛋漿,

最重要係要將 D 飯炒到粒粒分明噃!


一碟香噴噴嘅 " 咸牛肉薑米蛋炒飯 " 就完成喇!

食咗呢碟飯做午餐就飽晒!

滿足!


  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年7月7日上午4:09
    如果熱咳, 不好食薑喎! 所以你要搞清楚呀! 我前二日都咳! 不知熱咳定寒咳! 飲暖水穩整! 而家無咩咳啦!! 我覺得韭菜/蔥都好好, 我就烚來食, 清食, 喉嚨舒服好多!!
    • Double Iron Legs
      家陣冇乜咳!!只係間中有少少痰o者!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年7月7日上午12:38
    咳咗好耐! 有冇睇醫生?
    • Double Iron Legs
      冇睇醫生 !  咳就冇乜,但仲有 D 痰! 聽日要去買 D 萍果煲無花果湯嚟飲吓先!
  • bb33的廚房
    我都好鍾意食炒飯架!不過佢兩父女唔食.攪到我都無得食.
    • Double Iron Legs
      你可以只炒一碗俾自己食囉!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年7月6日上午9:48
    薑米旦炒飯至香至正, 加埋咸牛肉更惹味
    • Double Iron Legs
      平時我都只係 薑米旦炒飯咋! 不過,見仲有 D 咸牛肉喺雪柜, 咁咪又加 D 落去炒, 原來都好正!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年7月5日下午9:26
    其實吃蕃薯糖水勁多薑都得。
    • Double Iron Legs
      呢度 d 蕃薯唔得 o架!冇味 & 一 D 都唔甜!把鬼
  • katie
    • katie
    • 2011年7月5日下午8:08
    咸牛肉正呀 我都未試過添 
  • Ka
    • Ka
    • 2011年7月5日下午7:35
    薑蛋加葱花炒飯都好正架,我要切到細細粒既薑葱先食
  • 可可貓的活板門
    薑米炒飯,好食呀
  • BB朱
    • BB朱
    • 2011年7月5日下午6:20
    希望妳食完li個咁美味既炒飯, 即刻d咳消失哂啦!!
    • Double Iron Legs
      咳就冇乜,但仲有 D 痰! 聽日要去買 D 萍果煲無花果湯嚟飲吓先!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年7月5日下午6:16
    煲薑茶都可以o架 !
  • 欣欣媽媽
    呢個飯好正呀!
    • Double Iron Legs
      間中炒吓呢個飯都唔錯o架!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年7月5日下午4:51
    用薑米炒飯特別香!
    • Double Iron Legs
      唔想食麵做 Lunch,我就會整 薑米旦炒飯!
  • Pandos - 喺Krakow
    咁停咗咳未?
    • Double Iron Legs
      仲有少少,但臨天光就冇咳醒!
  • 黃師奶廚藝小百科
    不如你燉D 川佩飲吓啦~都會有幫助呢~!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年7月5日下午12:17
    我都會用薑炒飯,好香好好味!
    • Double Iron Legs
      諗唔到食咩做 Lunch, 我就會早少少煮 D 飯嚟做薑旦炒飯嘞!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年7月5日上午11:28
    我早排係街食咗個薑、蛋炒飯都己經好好味
    • Double Iron Legs
      我中医話 " 薑 " 係女人嘅寶物嚟 o架! 多食無妨!
  • EE
    • EE
    • 2011年7月5日上午8:27
    我都好鍾意薑蛋炒飯!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年7月5日上午8:00
    煲鱷魚肉川貝豬肉湯都ok架!
    • Double Iron Legs
      咁就要返 HK 揾我 Ho-ma 煲俾我飲 o勒!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    我睇到都想試下係咩味道呀...我媽咪只係教過我薑蓉蛋炒飯咋...不過媽咪係唔食牛牛架
    • Double Iron Legs
      淨薑米旦炒飯都好 好 食 o架!
  • bigheadmabel
    炒飯好味呀~
    • Double Iron Legs
      有時我會預早一晚多煮 D 飯嚟第二日下晏炒嚟食 o架!
  • Jo 姐姐
    我都好鍾意食薑蛋炒飯 夠晒香呀  
  • MuiMuimui
    薑蔥炒飯或薑蔥蓉我都好鐘意架~
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年7月5日上午4:53
    我間中都炒薑蛋炒飯o架!
    • Double Iron Legs
      我中医話 " 薑 " 係女人嘅寶物嚟 o架! 多食無妨!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年7月5日上午4:52
    早晨呀! 可惜我唔食牛肉好正呀!
    • Double Iron Legs
      淨薑米旦炒飯都好食 o架!
  • Liam媽咪 sandy
    最緊要對妳 d 咳有幫助
  • Almaly 卡樂B媽咪
    薑米炒飯,好食呀,我無咳(touchwood)都會耐不耐炒黎食 !
    • Double Iron Legs
      我中医話 " 薑 " 係女人嘅寶物嚟 o架! 多食無妨!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年7月5日上午1:37
    我唔識炒飯架, 手力唔夠, 炒唔到一粒粒! 祝早日康復, 你好快就放假了。
    • Double Iron Legs
      慢慢試吓啦! 仲有三星期先放假呀!
  • 笨啦啦
    記得細個個時冬天 媽咪會整薑米臘腸粒炒飯 好懷念呀
    • Double Iron Legs
      梗係好好味喇!咁 懷念,你有冇試吓煮?

沒有留言:

張貼留言