星期三, 7月 06, 2011

Dinner @ Harvester

 

2011年7月6日下午11:00公開累積瀏覽 4222
 
今晚唔想煮,

一於出街食!

近近哋就去 Harvester 啦!

六點半去到 ,

仲要等多 45 分鐘!

唔想周圍走,

三母女唯一可做就係...齊齊打機是也!

好準時!

七點十五分就真係有位!

細豬小姐猛叫肚餓~~~

呢度無得催侍應快啲嚟落單 o架!

好彩,

過咗一陣......侍應姐姐就嚟幫我哋落單喇!

雖然佢話啲食物可能要等耐 D ~~~


不過.......呢度有免費沙律供應,

仲任食添!


大豬小姐嘅炸雞,


細豬小姐嘅燒雜扒,


我嘅燒排骨。

雖然唔算係好好食,

但始終係可以飽肚

更重要就係~~~食得開心!

  • Angel
    • Angel
    • 2011年7月10日上午8:56
    唔緊要啦食得開心咪得囉。
    • Double Iron Legs
      o係呢度要求唔能夠太高 o架喇!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年7月9日下午7:40
    之前我都喜歡食架, 不過對上一次去, 食物就唔得喇...
    • Double Iron Legs
      其實佢哋嘅質素都 Keep 得唔多掂!
  • bb33的廚房
    唔駛驚.返到HK有排食.
  • katie
    • katie
    • 2011年7月7日下午9:20
    好豐富呀 
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年7月7日下午7:52
    最緊要食得開心呀!幾個餐望落都唔錯喎!
    • Double Iron Legs
      o係呢度要求唔能夠太高 o架喇!
  • EE
    • EE
    • 2011年7月7日下午7:46
    有沙律任食!真係唔錯!
  • 可可貓的活板門
    最愛去有SALAD BAR的餐廳
  • 黃師奶廚藝小百科
    等成45分鐘? 間嘢都好旺場吓喎
    • Double Iron Legs
      旺 o架 ! D 老外  Grill 得慢 ! 咁 Bar 嗰邊又可以做多 D 生意 !  佢哋 精就真 !  因為 D 客人多數揸車嚟! 就飲住杯 Beer 嚟等囉!
  • 欣欣媽媽
    好豐富呀! 食得是福.
    • Double Iron Legs
      o係呢度要求唔能夠太高 o架喇!
  • bigheadmabel
    d份量咁多, 俾我可以食足一至兩日呀~
    • Double Iron Legs
      我同大囡豬嗰兩份就唔係太大份啫, 細囡豬都食唔晒佢自己嗰份 o架!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年7月7日上午9:05
    我呢度有間叫Sizzler、又係幫襯一個主菜、salad bar就任食!又有多士任叫!我好鍾意食佢哋啲多士、軟綿綿咁!我次次都叫兩三份多士!
    • Double Iron Legs
      Harvester 嘅包包都好軟熟 o架! 每次我同阿 Sir 都會食 o架!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年7月7日上午6:45
    好在我附近有好多餐廳, 想食中食西都有, 好方便!
    • Double Iron Legs
      你o個邊就幸福好多喇! 呢度就~~~唉..........
  • Jo 姐姐
    食得開心就得啦   俾咁大堆青豆 CY一定嗌救命  
    • Double Iron Legs
      OK  開心 喇! 我唔會勉强佢哋食晒 D 青豆 o架!
  • MOONmoon 如月
    點解唔可以催呀?乜有咁嘅規矩?
    • Double Iron Legs
      喺呢啲老外地方, 啲侍應會帶咗啲人客埋檯唞一陣就嚟落單架喇! 唔會遺留架! 我就未試過催喇!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年7月7日上午5:02
    份量好似少咗D喎!
    • Double Iron Legs
      我起初都以為唔夠食, 但原來肉係唔使食太多架! 仲有食咗一碗沙律同個包呢! 夠晒喇!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年7月7日上午4:49
    早晨呀!
    食得開心咪得囉!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年7月7日上午2:43
    我都鍾意去Harvester, 因為有 early bird, 特別喜歡他的 salad bar! 選擇很多呢!
    • Double Iron Legs
      我都鍾意佢哋嘅 Salad Bar ! 
  • Pandos - 喺Krakow
    齊齊打機... 你係潮媽!
    • Double Iron Legs
      依家要投其所好架喇!否則同兩個小姐會無話題架!仲要當佢哋係朋友先得架!無得 " 墩 " 起阿媽款架喇!間中仲要同佢玩埋一齊添!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年7月7日上午12:36
    記得以前早食有 early bird 減三份一價錢.
    • Double Iron Legs
      以前就有!依家唔知仲有無!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年7月6日下午11:35
    我呢邊除左間WETHERSPOONS同老麥之外, 都無其他連鎖食店 幾乎晚晚都煮飯
    • Double Iron Legs
      我所謂附近都係要揸車先可以去度 o架 ! 我村口只有 Tesco Express 同一間外賣 Pizza 店咋 !
  • Liam媽咪 sandy
    食得開心就是
  • 絕代《方華》
    (Empty)

沒有留言:

張貼留言