星期二, 7月 12, 2011

Toyota


2011年7月12日上午1:50公開累積瀏覽 23116
 
今朝車咗两個豬小姐返學後,

即刻揸去 Toyota 做 MOT (年檢)!


順便做埋 Service Checking 。



用十鎊 ( 保險費 ) 同車行借咗架車,

呢架 Hybrid Auris真係幾正,


撻車只需按 Power On 就可以行車,

落車 Power Off  就攪掂!


車匙只係用嚟開關車門!


行車超靜,


內籠寬闊!


真係攪到我心思思!


拔........

 Toyota 真係令到我有 D 不滿!


事緣三點半佢哋打電話俾我話我架車要換 Brake!


話個 Brake 已經損耗咗 八成!


唔換就會有安全問題!


承惠 2xx 鎊吖!


我話呢架車同佢哋買咗只係九個月,

雖然係三年嘅二手車啫,

但我買嗰陣問清楚架車有冇問題,

佢 o地就話有保養,

乜事都可以返嚟整!


我仲參加咗佢哋嘅五年維修保養計劃添!


Toyota 想做成我單生意,

就乜都得!


唉........

話說回頭:

咁佢哋又話再幫我檢查清楚先喎!


收咗線,

立即同阿 Sir 報告!


佢話等 Toyota check 完再講!


接咗兩個囡就直踩去 Toyota,

順便還車,

點知佢哋話個 Brake 只係損耗咗四成,

唔使換住!


仲可以用多六至八個月都無事!


咁我話到時就冇咗首年免費保養喇!


又再 Call 阿 Sir,

將始末話過佢知!


等佢同維修部經理交涉!


佢仲話之前只係用人眼去估計喎!


同我報告完,

再拆開嚟徹底用機器檢查喎!


我話會唔會揾我人身安全嚟玩 o架?


佢就話有安全報告 o添!


唔使擔心!


叫我聖誕節前再揸去檢查喎!


其實講到底咪又係錢作怪,

Toyota 真蠱惑!


抑或係嚇咗個客先,

咁又做得成一單生意呀?


Toyota............


唉.............







  • xxl
    • xxl
    • 2011年7月14日下午12:35
    d車行最叻蝦女人, 諗住d女人對車零件外行, 所以我一向交俾 Hello 攪.
    • Double Iron Legs
      有可能 !  但我朋友 (男人) 拎架車去 Check ,Toyota 要佢換晒四條車呔! 仲話唔換就有即時性嘅安全問題添! 佢話返家考慮吓! 跟住佢拎去另一間車房再 check,嗰間車房就話四條車呔仲可以用多一年 ! 你話 Toyota 係咪好鬼蠱惑吖!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年7月13日上午4:46
    我朋友現在都不去原廠做 MOT, 都是去熟朋友處...
    • Double Iron Legs
      講開 MOT 仲激氣!MOT 原價五十四鎊幾, 嗰朝同朋友講開電話先知 Toyota 寄咗啲優惠券俾客人, 但我無收過! 咁我拎番架車嗰陣問佢哋囉! 都未問晒!嗰個工作人員即刻話只收我四十! 你話佢哋係咪好蠱惑吖!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年7月13日上午4:30
    可以去普通車行換嗎? 原廠一定貴。
    • Double Iron Legs
      我打算暑假後回來再去另一間車行換 Brake 囉! 應該無咁貴啦!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年7月13日上午12:29
    車大行係咁架啦,好彩你亞Sir攪掂左姐。
    • Double Iron Legs
      真係估唔到 Toyota 咁大間車行都要用咁唔誠實嘅手法去做生意囉!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年7月12日下午6:38
    Toyota係咁衰架!我亞女架車落地一年、有一次拎返去做service、佢哋就叫我做埋wheel alignment、諗住是但啦!比佢做埋、点知架車本黎好地地!比佢整完個軚盤唔直!結果要拎返去搞咗兩次我都唔滿意! 後尾聽人講番、新車唔使咁快要做wheel alignment架
    • Double Iron Legs
      咁其實一年新車, 又唔使咁做呢 D 檢查嘅! 基本上 Toyota 都係好蠱惑 o架喇! 係唔係都叫人做檢查, 仲賴專業咁! 你點咁唔信佢哋喎!
  • EE
    • EE
    • 2011年7月12日下午5:10
    若果行得斜路多,個Barke會蝕得快D喎!
    不過,佢地就真係有小小蠱惑
    • Double Iron Legs
      我明白! 只不過喺佢車行買咗架二手車都未能九個月, 尚在保養期內, 佢 o地有責任免費同我更換! 呢個係原則問題!
  • 黃師奶廚藝小百科
    最緊要安全~佢哋作大少少咁衰架~我唸佢哋為咗賺多d~實作大d~!
    • Double Iron Legs
      暑假後, 我會再揾第二間車房驗多次嘅! 請放心!
  • 欣欣媽媽
    為安全起見,換個Brake.
    • Double Iron Legs
      暑假後, 我會再揾第二間車房驗多次嘅! 請放心!
  • katie
    • katie
    • 2011年7月12日下午12:46
    最緊要安全呀
    • Double Iron Legs
      其實 MOT 都過到就即係冇問題嘅, 因為法例規定要有 MOT 先可以揸出街! 其實 TOYOTA 想嚇我, 等我即刻幫襯佢哋換個 Brake 啫!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年7月12日上午7:56
    係有報大數之嫌,1般人為安全著想都會落叠,要 check 清楚啊!
    • Double Iron Legs
      暑假後, 我會再揾第二間車房驗多次嘅! 請放心!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年7月12日上午7:47
    我地呢度咪又係咁!
    • Double Iron Legs
      其實佢哋都唔係第一次 o架喇 ! 只不過今次係煞車系統啫!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年7月12日上午6:36
    早晨!
  • 張師奶
    間間都係咁, 我嗰兩架車既車行都係咁, 仲要掂一掂都超貴!!!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年7月12日上午5:01
    我以前係澳門都係渣TOYOTA,新車都係頭兩次換油免人工,之後次次都過千,拍得上英國
    • Double Iron Legs
      我都知 Toyota 係貴,但始終有信心嘅!
  • 絕代《方華》
    (Empty)
  • Jo 姐姐
    吓 唔係嘛 差咁遠嘅 乜都係佢地講   為安全計 要認真CHECK清楚好啲呀  
    • Double Iron Legs
      佢哋有檢驗報告俾我嘅! 其實每次維修完, 佢 o地都作大少少! 要我幫襯佢哋 o架! 我會再揾第二間車房驗多次嘅! 放心!

沒有留言:

張貼留言