星期五, 7月 22, 2011

Online check-in


2011年7月22日上午12:00公開累積瀏覽 87121

可能大家都會臨飛前上網辦理登機手續 o架!


我由星期一開始就收到英航發送電郵俾我,

提醒我要起機前廿四小時喺網上辦理登機手續,

但唔知點解尋晚到今朝 Check-in 唔到!


打電話去 Agency 問可以點做!

( 最怕英航唔知又做乜鬼!)


原來英航 Over Booking !

仲叫我哋早啲去機場排隊辦理登機手續!



頭一次遇到咁嘅情況!


無辦法喇!


呢個係唯一可以做架喇!


Agency 仲交帶千祈唔好太遲去到機場喎!


鬼唔知咩!


激 C 人!


今朝做埋啲預備工夫,

洗咗三機污漕衣物!

( 更換埋床單被套!)



唔多放心啲農作物,

又再圍多次繩!








希望我九月返到嚟,

D 農作物有收成囉!



*** P.S. Blog 主返港放暑假!希望有時間覆到大家嘅

回應喇!否則,九月再同大家見面喇!多謝晒 ! ***


沒有留言:

張貼留言