星期四, 10月 10, 2013

甜啤梨~~~

英國有咩好?

 

咪係好在多地方嚟種嘢 !

  

近排係啤梨蘋果嘅收成期,

朋友們都分別送我好多非常甜美嘅成果 !

    

尤其係啤梨

我喜歡食少許腍嘅,

咁我就會擺多幾日先去皮嚟食,

真係超甜又多汁 !  !


由於收到實在太多啤梨


所以可以用佢嚟做早餐 !

 


當然做午餐都啱啦 !

  

咁樣咪可以用最快嘅時間去消滅 D 甜啤梨嘞 !

 

26 則留言:

  1. 如果預埋我仲快消滅d甜啤梨呀~

    回覆刪除
  2. 啤梨爽的又啱,淋的我又啱。 如果有太多,用來煲水飲, 煲湯都得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來可以用啤梨嚟煲湯,可惜中醫話細豬小姐嘅咳係唔適合飲,所以咪唯有就咁食晒佢嚕!

      刪除
  3. Your friend's pears look exactly like mine! I am still struggling with mine!

    回覆刪除
  4. 我鍾意食硬D, 好似蕃薯 , 但淋都OK

    回覆刪除
  5. 真係好開心呢喺外國生活~好過香港多多聲~!

    回覆刪除
  6. 都話你果邊好啦 , 有田又有地 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幾時過嚟住吓?我執定個車房畀你住!XD

      刪除
  7. 正呀~~ d 生果好得呀,一定好甜﹗

    回覆刪除