星期三, 10月 02, 2013

DIY「醬油麴」

暑假期間好友幫我買咗包米麴,

早日終於整咗喇!

 


去韓國超市買咗枝低鈉嘅豉油返嚟整;


舂碎 D 米麴,


再加入豉油,


一包米麴總共做咗兩樽。

  

記得要每日開蓋攪一攪,

讓分離咗嘅米麴同豉油混在一起!

 

***視天氣冷暖,7 ﹣  10 天,存放於最暖的地方,室溫發酵完成後,米麴會像粥一般,帶甜沒酸味,之後放雪櫃儲存。***




26 則留言:

  1. 豉油麴有鮮味, 不過後來我發覺用鹽麴加豉油醃肉都係一樣, 所以後來都係整鹽麴算 :)

    回覆刪除
  2. 好叻呀,你同靚靚都成功左.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都係入去呢度睇資料咋!
      http://oniyomeryori.blogspot.co.uk/2013/08/blog-post_26.html

      刪除
  4. 我都整左塩麴,仲有兩日^^

    回覆刪除
  5. 嘩! 你都整左呀! 真係幾好味,醃肉淋好多,我今晚都食醫油麴蒸排骨,醃左一晚,期待期待! 香港朋友仔話用九龍醬園整好好味,可惜買唔到呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喺你度學番嚟咋!多謝你呀!可惜醬油太重嘞,帶唔到過嚟!

      刪除