星期四, 10月 17, 2013

粢飯當晚餐

每次去 Croydon 飲茶都會去麵包店買 D 嘢食,

更要早 D 買番幾條油炸鬼返屋企整嘢嚟食 ;

晏咗就會售罄 !


細豬小姐就話想整粢飯嚟食喎 !

 

查實我哋都好耐無整過粢飯嚟當晚餐食嘞,

咁想整咪整嚟食囉 !


 今次我哋就各自整自己嘅粢飯,


我嗰份就鍾意加啲榨菜一齊整,

細囡豬就齋落豬肉鬆 + 油炸鬼嚟整, 

各取其所 !

 


話說細囡豬話佢太久無食過蛋撻同雞尾包喎,

點都要滿足吓佢嘅,

嘩  ~ ~ ~ 真係貴到飛起喎 !

   

蛋撻一個要 90p,

雞尾包每隻竟然要 £1.10 呀 !




好彩一年只嚟三兩次啫,

否則就真係大出血嘞 ~ ~ ~

 

32 則留言:

  1. 蛋撻睇落唔錯. 好唔好食架?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!

      如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

      刪除
  4. 無辦法喇,想食好嘢,最好自己整,或者比錢食貴嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己就一定唔會整,間中食吓就得!

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!

      如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

      刪除
  6. Wow! The egg tarts and cocktail buns are really expensive at your end!

    回覆刪除
  7. 蛋撻賣咁貴,自己整啦!
    兩母女一齊整好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!

      如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我哋都成年都無整過粢飯嚟食啦!

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!

      如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

      刪除
  10. 嘩!英國d蛋撻同雞尾包賣咁貴! 忽然覺得住係香港好幸福!

    回覆刪除
  11. 咁貴蛋撻,真係自己整好過。香港啲栥飯都貴咗好多,都係嗰句,自己整好過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!
      如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!
      粢飯都還可以自己整!

      刪除
  12. 出邊的旦卡又貴又甜! 不如你自己整呀, 都不太難~

    回覆刪除
  13. 我去唔到你個 Blog 留言,可以畀你個 Blog Link 我嗎?
    其實我麻麻地鍾意食蛋撻咋!
    如果唔係細囡豬暑假無返過香港就一定唔會買嚟食㗎!

    回覆刪除