星期三, 10月 09, 2013

就地取材


學識咗整醬油麴,

等咗 10 日終於可以試吓用嚟醃豬肉 !

 


今次試吓用嚟醃豬肉絲,

就地取材整個豆芽菜炒肉絲啦 !

 


我覺得呢次 D 肉絲變得比過往嘅有鮮味好多,

仲好腍囉 !

 


就算留嚟第二日食都咁有肉味 !

 



28 則留言:

  1. 咁講真係唔錯噃,我就買咗鹽麴

    回覆刪除
  2. 用醬油麴一定香到爆~~~正呀)))))

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜!我驚唔成功嘥料呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔難,不過,要趁熱整囉!:)

      刪除
  4. 我最近醃肉都用了鹽麴 肉真的淋了 味道也很好呢

    回覆刪除
  5. 自家製醬油麴, 煮食一定好妹味, 我都好想整呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔難,不過,要趁熱整囉!:)

      刪除
  6. 實驗成功一定很有滿足感!

    回覆刪除
  7. 我都習慣了用自己浸的鹽麴呢^^
    醃肉真的好正!
    醬油麴遅遅未開始整,要的起心肝試下先:D

    回覆刪除