星期二, 10月 29, 2013

"聖祖德" 吹襲英國

英國呢幾日打風,

真係百年都無嘅事都會發生,

地球先生真係病咗喇 !

 

我哋一定要好好愛惜呢個地球喇 !

 

上星期六 (26 / 10 ) 夜晚放工就已經覺得大風咗;

不過就無落出大雨,

只係間中落吓細雨,

但係就好似陰霾密佈咁,

令人唔多想出街 !

  

所以為安全計,

我都係將後園嘅花架搬番入車房,

費事出岔子 !

 

點知到咗星期日 ( 27 / 10 ) 朝早又放晴,

雖然 D 風都無停過咁吹,

即係好似香港一號風球咁啫 !

  

到咗入黑就開始風起雲湧喇,

陣陣大雨都落出嚕 !

  

我哋唯有閂好晒 D 門窗,

以免雨水吹入屋 !

  

其實我屋企係位處山腰,

所以都唔怕水浸,

只係要做好防禦措施啫 !

 

一夜無話 !
( 其實係我懶瞓 ! )

 

星期一 ( 28 / 10 ) 朝早載細豬小姐去返工,

先發現街道外面就好似打完十號風球咁亂,

周圍怖滿斷嘅樹枝,

街道水浸。

 

好彩係學校假期,

未致於大塞車兼且影響唔算大 !

 

真係萬幸 ! 

 


***多謝各方好友關心,呢個風 (聖祖德)係由威爾斯南部吹過嚟,天氣圖表示 D 風是由西南部吹上東北部,主要係影響航班;所以對我呢豎做成嘅影響唔係太大 ! ***




22 則留言:

  1. 英國幾多年無打風?看新聞都好勁下

    回覆刪除
  2. 英國打風? 真係奇聞. 大家真係要愛惜地球啦. 你哋冇事就好

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家要愛惜地球都係對自己同子孫都要益嘅!

      刪除
  3. 新聞都有講話呢個風好勁吓

    回覆刪除
  4. 世界各地天氣都變得異常!

    回覆刪除
  5. 真係天變地變,都未聽聞過英國打風.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以大家咪要愛惜地球囉!
      英國平時都有打風嘅,只係唔係太勁啫!

      刪除
  6. 印象中好似未見過英國會打風,最緊要無事

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國平時都有打風嘅,只係唔係太勁啫!
      感恩!

      刪除
  7. 英國都會打咁勁風, 真係世界變啦, 總之主最緊要人安全無事, 主祐

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 英國平時都有打風嘅,只係唔係太勁啫!

      刪除