星期五, 10月 04, 2013

心有靈犀??

近排英國呢邊 D 感冒菌都好勁,

細豬小姐都喺學校中咗招!

 

佢除咗每日都食中藥之外,

我梗要煲個蘋果無花果湯過佢飲嘞!

 


我仲加咗 D 紅菜頭, 粟米, 紅蘿蔔一齊煲 o添!

 

然後簡單 D 整多個魚香肉碎茄子做餸啦!


點知大豬小姐都喺利物浦都係煮肉碎茄子喎!

莫非真係心有靈犀咩?

 


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 有 D 本地學生都唔理咩天氣都係著得咁少衫返學,想唔中招都難啦!

      刪除
  2. Speedy Recovery, take care !
    May I ask how did you move all your old posts from Yahoo to here? Which method? I see your comments were also transferred... great job.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咩方法㗎,只係我自己親手喺雅虎嗰邊逐篇搬 (copy & paste) 過嚟新地方 ( Blogspot),再每張相取消連結,再檢查 D 相係咪真係取消咗連結!都要用好耐時間去搬㗎!

      刪除
  3. 回覆
    1. 中醫係喺香港嘅!
      我預早配定D睇門口中藥,有咩唔舒服咪打電話返香港畀我呢個中醫朋友就可以有啱嘅中藥食囉!

      刪除
    2. 我嗰啲係小丸子嚟嘅,唔使煲中藥!

      刪除
  4. 魚香肉碎茄子~!呢個好好送飯喎!~

    回覆刪除
  5. 我好少中招, 但今次都中左。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我每日都有飲好多 Honey and Lemon !

      刪除
  7. I love eggplants with minced pork too! I am having them with e-fu noodles tonight as my dinner.

    回覆刪除