星期二, 10月 01, 2013

諗計仔 ~~~

朋友屋企後花園有棵栗子樹,

佢好有心;

仲好有耐性咁去除 D 外殼,

揀選咗 D 無蟲蛀嘅栗子先攞畀我哋,

真係抵錫 !


拎咗返屋企,

嘗試先用糖煮一陣再放入焗爐焗嚟食,

點知有人好懶惰,

唔想要搣殼先有得食,

咁就唯有再諗計仔去煮餐栗子嚟食 !



見雪櫃有 D 豬軟骨,

咁就炆咗一煲栗子炆豬軟骨 !


雖然 D 栗子外殼同衣都好難搣,

但係炆起嚟都好甜同易腍,


炆一陣就散晒,

好似食栗子蓉咁 !



加埋 D 西蘭花一齊食就唔停得口嘞 !




18 則留言:

  1. 栗子先去殼, 然後用水烚幾分鍾, 趁熱就好易搣衣啦. 要放耐D先煮既話, 可以去殼後, 用保鮮袋分開一份份放冰格, 要食先拎出黎烚一陣, 仲易搣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊嘅栗子衣係薄好多,並非想像中易攪!

      刪除
  2. 3家姐,好正呀!這碟飯好健康呀!

    回覆刪除
  3. 栗子外殼有(次)架,好難剝架,你朋友真係好。

    回覆刪除
  4. 雖然我唔食得栗子, 食親胃唔舒服, 但知道栗子無論煲湯, 同炆餸宦一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁只用栗子嚟煲湯,就只飲湯,唔食栗子得唔得?

      刪除
  5. 炆我一定鐘意食,又林又索汁
    不過栗子蛋糕就................唔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D栗子蛋糕都好甜,我都唔太鍾意!

      刪除
  6. Double 媽
    你整到個blog好靚呀!我好辛苦先至入到你這個家咋!希望下次唔駛咁辛苦啦!真係足足搵咗半日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解咁難揾,有喺你個 Blog 度留言㗎!

      刪除