星期六, 10月 26, 2013

悠閒嘅一日

今日天氣好咗 D,

無咁凍 !


氣溫就暖番少少

有時間整番個蛋糕嚟歎 !


今次整咗個可可戚風蛋糕嚟試,


味道都唔係甜,

幾啱我食 !

 


加杯咖啡就成為我悠閒一日嘅開始嘞 !

  


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 我呢邊總算 OK 啦!你嗰邊影響大嘛?

      刪除
  2. 香港天氣好涼爽,我鐘意呀!

    回覆刪除
  3. 悠悠閒閒焗cake再嘆茶 就最開心

    回覆刪除
  4. Cold, and rainy over here! Bad weekend!

    回覆刪除
  5. 我老公唔好甜食~所以我好少可整蛋糕~~你分件我食啦~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好甜,隨便啦!難得你鍾意!

      刪除
  6. 聽講英國有颱風,小心呀,

    回覆刪除
  7. 英國好凍又大風呀! 小心身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晚都凍喇!你喺香港都要保重呀!

      刪除
  8. 英國好少打風呀,小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個風應該走咗去第二度喇!
      歐兄,近來同太太都好嘛!你哋喺香港都要保重呀!

      刪除