星期三, 10月 23, 2013

終於搬晒過嚟嘞 !

終於喺上星期尾由衰虎嗰邊親手搬晒 D 舊 Blog 過嚟嘞 !

  

前前後後都用咗兩個月嚟搬,

搬緊個陣真係曾經有 D 想放棄㗎,

多得有 D 好友鼓勵同幫助先完成到咋 !

 

在此真係要再多謝晒佢哋 !

 

依家仲有少少嘢執漏,

希望以後睇番都可以順眼 D 啦 !


另外,

今朝上衰虎嗰邊揾 D 嘢,

點知已經發覺俾衰虎攪到變晒樣嘞 !

   

D 舊回應就無咗好多 !

 

唉 ~ ~ ~ ~ ~

 都係嗰句 " 慘不忍睹  ! "

 


28 則留言:

  1. 我仲有around 100篇. 我都係有D 舊回應冇咗.

    回覆刪除
  2. 慘不忍睹 ! ~~~就唔好睇~我放棄咗嗰邊5年回憶了~!

    回覆刪除
  3. 吓,妳連回應都搬,不過妳冇消連結,click入每個人名或圖像都會自動番去yahoo度呀!

    回覆刪除
  4. 算係了左件事啦, 恭喜恭喜! 不過今天開始, 就再無籍口唔整好比細豬小姐食 ;)

    回覆刪除
  5. 我都搬唒過黎了..不過慢慢執緊....相仔再UPLOAD過了...成千幾2千篇..好大功程~>_<

    回覆刪除
  6. 我有好多相同blog文都冇左呀.

    回覆刪除
  7. 恭喜妳呀 ^^
    我都捱咗好多晚夜 終於搬哂過嚟 ~

    回覆刪除
  8. 搬好就了咯, 我都唔計較唔見幾多野咯.

    回覆刪除