星期四, 10月 03, 2013

籌謀? 改善?


29 - 9 - 2013 ( 星期六 )

朝早同細豬小姐如常咁返中文學校做義工。

 

眼見學校越嚟越多學生,

但係肯做義工嘅家長就無乜,

依然只得我哋呢班舊人!

   

再過多一年有部份嘅學生完成咗 GCSE,

佢哋嘅家長就未必會再返嚟做義工,

到時都唔知點算?

 

其實好大部份嘅家長帶咗 D 仔女返到學校都係坐埋一堆喺度傾計,

點解唔出一分力做義工呢,

為自己嘅下一代籌謀吓呢?

 

齋坐又可以改善到學校咩?

 

發完噏風,

晏晝去咗 Tesco 食午餐。

無乜好嘢食得嚟揀 ~ ~ ~

唯有食腸仔薯蓉,



薯蓉就啱晒細豬小姐,

我就麻麻地喇 ~ ~ ~


>.<


24 則留言:

  1. If the school sends out a circular to all parents asking for volunteer help, will you get better response?

    Love the sausages!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋每年暑假前都有派單張,但係都無乜反應!

      刪除
  2. 回覆
    1. 一個學校咁大,都有好多唔同嘅工作㗎!

      刪除
  3. 試試多招募,看看有家長會參加嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋每年暑假前都有派單張,但係都無乜反應!

      刪除
  4. 來來去去都係得幾個人出力, 真係有D心淡...

    回覆刪除
  5. 咁妳就要開始培訓接班人啦!

    回覆刪除
  6. 呢個世界係咁~冇著數就少人做~~~
    香港我唸仲衰d~d 家長要返工~邊得閒吖~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪要逐個去問有興趣做義工囉!

      刪除
  7. 既然有時間點解唔幫下手呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能D人覺得冇著數咪少人做囉!

      刪除
  8. 邊度黎架~??如果唔太遠又易去的我都可以做義工架~

    回覆刪除
    回覆
    1. Woking 呀!你嗰邊嚟都應該幾遠㗎!

      刪除
  9. 可以發起招募義工嘛,因為唔係個個都咁主動呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋每年暑假前都有派單張,但係都無乜反應!

      刪除
  10. 你地可以在報紙電台招募呀,或者local大學, 超市和食店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋咪逐個去問D家長有無興趣做義工囉!

      刪除
  11. 唔係人人會用自己時間去幫人,諗住實有人做嘛

    回覆刪除
  12. 歡迎你返來呀~肯出心出力, 真係無幾多個! 自己做到, 又幫下人, 何樂而不為~~

    回覆刪除