星期六, 10月 19, 2013

強差人意 !


早兩日喺 Sainsbury's 見有 Sponge Mix 賣,

價錢唔貴;

只係 66p 一包,

貪得意買咗兩包嚟試吓整  !

 

依照包裝指示嚟做,

點知效果真係強差人意 !

 


個蛋糕做咗出嚟睇落好似好鬆軟,

但實際係好黐牙,

仲好鬼甜 !

  


連細豬小姐都話頂唔順咁甜 !

 


我就要用一杯無糖奶茶嚟一齊食先可以 K O 咗一件咋 !

  

另外一包就要諗吓點去調整個甜度先得,

否則都係益咗大口仔咋 ! 

 


24 則留言:

  1. 睇樣真係唔差, 你地做得好好。 但我估到是好甜的。

    回覆刪除
  2. 總是覺得外國的甜品特別甜呢

    回覆刪除
  3. 細豬小姐都話頂唔順, 我諗真係超甜...OMG

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期六拎咗返去請老闆食,佢係嗜甜!

      刪除
  4. 洋人食個甜個種甜度,我地真係頂唔到架!

    回覆刪除
  5. 我都覺得外國食品好甜架!

    回覆刪除
  6. The instant cake mixes sold in here are OK. Not too sweet. Perhaps only this particular brand?

    Have a nice weekend!

    回覆刪除
  7. 老外嘅cake mix真係甜到呢!

    回覆刪除
  8. 外國口味唔同中國人~我成日都話鬼佬嘢唔啱我食架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係 D UK Local 人係食得好甜㗎!

      刪除
  9. 回覆
    1. 已經唔使再加糖㗎喇,只需要加 1 隻雞蛋同牛奶咋!

      刪除
  10. 我未買過, 好彩你講出來!

    回覆刪除