星期五, 10月 18, 2013

對唔住個腎 !

17 - 10 - 2013 ( 星期四 )

由於今日係我哋呢豎教師罷工日

而咁啱細囡豬只得朝早頭兩堂有課上,

所以佢話唔返學都無問題;

於是我哋就諗住想去老麥食早餐,

點知去到佢門口先發現裝修中而暫停營業 !

  

極度不願意之下去幫襯呢間 Deli Cafe,


呢個英式傳統早餐要五鎊銀,

( 仲唔包飲品 !)

超多薯條同焗豆,

其他嘢就每樣只得一件,

似乎唔多抵喎 !

  


我個腸仔三文治就不堪提 ;

非常齋,

半塊生菜都無,

兩條腸仔仲鹹到不得了,

要邊食邊飲嘢先食得落口,

認真對唔住個腎 !

 

又多一間被我哋 Black List 嘞 !

 




18 則留言:

  1. What a restaurant! Usually, the more salty the sausages are, the cheaper they cost!

    回覆刪除
  2. 我見人地食啲英式早餐好吸引的,點解你呢碟咁差,無下次喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來呢間係印度人開㗎,鬼整佢!

      刪除
  3. 個三文治賣相真係....絶對要列入黑名單 !

    回覆刪除
  4. 睇妳呢份早餐唔多吸引喎!

    回覆刪除
  5. 吖~~~D留言彈黎彈去架~~~五鎊銀~~~唔駛再去食啦咁

    回覆刪除
  6. 絛腸仔咁嘅色呀, 咁貴, 但係咁嘅出品, 一定要black list啦~~~~support!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 條腸仔係炸嘅!懶煮囉!同黑店差唔多!

      刪除