星期三, 2月 16, 2011

我很醜, 但我很好食!!


2011年2月16日上午7:19公開累積瀏覽 1203
 
四個月前巳經在 BLOG 上跟其他網友學整飽!
只從師傅 T&P 處知道可以留"老麵種"來整飽!
但不知道為何此種麵飽隔了一夜便很不軟熟,

(可能我自己功夫未到家!!)

又不知"湯種"的份量,
所以, 每早都將麵飽隔水蒸軟,
再用錫紙包著給大細豬小姐做午餐!
(因她們不愛吃 SCHOOL DINNER!!)
這樣她們才有暖和軟熟麵飽食!!

終於在中文學校得到了"湯種"的份量!
跟著此食譜來整飽,
做出來的麵飽真的特別軟熟!

隔了一夜還是很.......軟熟!!


星期日還膽粗粗如月【MOONmoon】 做菠蘿皮!!
可惜自己手忙腳亂忘記搽蛋汁!
給細豬小姐試吃了,
她還一囗氣連吃了兩個並說很正!!

(真捧場!!)




其實只是買相差些!!

醜醜的菠蘿飽, 但是很好味!!
下次用豬油再整過!!




因大豬小姐是不食菠蘿飽的!
所以, 順應要求做了午餐肉飽和豬肉鬆飽!!




還在考慮是否會買"麵飽機",
怕自己三分鐘熱度,
否則屋企又多一樣"擺設"了!!

  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年2月17日上午7:53
    你的手勢吾錯喎!! 原來用電飯煲可以發酵阿!! 下次試下先!! THANK YOU!!
    • Double Iron Legs
      我都係上 Youtube 學咋! 咁樣可以慳返 D 電費嘛!
  • Pandos - 喺Krakow
    我諗咗好耐買唔買麵包幾! 我知我pat pat痕玩幾次就唔會玩, 但又好想整...
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月16日下午6:59
    完全不醜呀...
    BTW, 你好叻呀, 可以不用 "麵包機" 整包, 我如果沒有它是不識整的...
     
    另外, "麵包機" 對我來說是十分重要及好用, 我從2009年10月開始用它, 然後每個星期都整一次包, 真是回晒本呀....
    • Double Iron Legs
      其實我每星期日都有整包! 搓包搓到對手好累!! 第一次發酵就用電飯煲, 用 KEEP WARM 個模式,  3 0 分鐘就可分割同定型, 第二次發酵就放在"暖房"! 所以 E + 仍在考慮是否要買"麵包機"!

沒有留言:

張貼留言