星期四, 2月 03, 2011

有骨落地!!!! 團 年 飯 ? !


2011年2月3日上午6:42公開累積瀏覽 924
 
其實在英國這異地又怎會有甚麼團年飯可言呢?

只有大細豬女跟我在這裡, 又沒有什麼氣氛,


唯有自己動手做些賀年年糕來應節吧了!!

真的很掛念香港的家人, 

老公........

尤其是 Ho-ma 的撚手家常美食!!!


"為食"的我...........唯有"望美食止餓"吧了!!

看見 blog 上的賀年美食就........唉!

不要氣餒, 

我也有骨落地!!!!   
看看......




仲有 FRUIT PUNCH  !!!! 

雖然算不上是什麼美食, 但.........

我有大細豬小姐陪我過年嘛!!!!!
團年飯.......

正! 
正! 
正!

夠阿 Q 未??
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年2月4日下午7:08
    團年飯簡單, 一樣OK!! 最緊要家人食得開心!! 加油呀!!
    • Double Iron Legs
      冇錯!!  總之, 要食"開 心"飯嘛!!
  • sk
    • sk
    • 2011年2月4日上午6:48
    每間超市都係用本身的牌子, 如asda, tesco, 全部白色包裝, made in china, 下次去開可以搵搵 .
  • sk
    • sk
    • 2011年2月4日上午1:15
    見到你 提醒 Da Da搬屋的留言 , 發現大家可能同病相憐 , 比屋主留難過 , 所以 o 黎望望 .
    哈哈原來大家都係大約時間過 o 黎 , 情況又差不多 . 遭遇又類似 .
    提提你 , 其實 Asda 等超市有一種好平..
    • Double Iron Legs
      多謝關心!!!  當初到步只是 "遇人不淑"!! 新年不想多提那些不快事, 有機會再話過你知!!! 10P 即食面是什麼名字呢? 恭賀新禧!!
  • Liam媽咪 sandy
    我都好明白,最緊要一家人開心
    • Double Iron Legs
      只是 "每逢佳節倍思親" o者!!   我 OK o架!!! 放心!! 恭賀新禧!!!

沒有留言:

張貼留言