星期一, 2月 21, 2011

星期日晚餐


2011年2月21日上午6:41公開累積瀏覽 5612
 
本來今日心情都唔錯 o架!

點知 4 點幾 (即 HK 半夜12點)

老公 o係 SKYPE 傾計,
俾佢 " 吟吟噚噚 " o左兩句之後.

就冇乜 mood!

唔多高興!
悶爆!!


好彩晚飯有 d 好 o野食!

先將 d 悶氣消除!


星期日通常都係食外賣餐!



香酥鴨  


叉燒炒麵



牛肉炒麵


例湯

       
飯後果


美味又一餐!

雖然食唔晒!

但悶氣全消!


  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    兩公婆隔住個mon 來鬥咀,情趣來嘛!
     
    食餐好既再瞓個靚覺,乜事都無哂啦!
     
     
    • Double Iron Legs
      冇鬥咀, 佢 " 吟吟噚噚 " o左兩句之後. 我就 off o左 Skype 唔理佢喇! 食完餐正飯同 再瞓個靚覺, 今朝起身就乜都忘記晒!! 正所謂"開心又一日. 唔開心又一日!" 咁點解令自己開心 D 呢?
  • Connie
    • Connie
    • 2011年2月22日上午6:21
    多謝你嘅探訪! 我的至愛~香酥鴨,好想食喎,呢度冇得賣添。
    • Double Iron Legs
      唔駛客氣! 我當佢片皮鴨咁食囉!
  • 鬼妹紅紅
    耍花槍
    • Double Iron Legs
      唔係呀! 係俾佢 "潤" 咋! 佢今朝睇 o左我個 blog 後, 先知我嬲咋!
  • taotao223
    個 叉燒炒麵同牛肉炒麵好鬼似樣, 都係有舊綠色野響上面 好唔好食?
    • Double Iron Legs
      綠色個舊係燈籠椒o黎o架! 東江炒麵都 OK o既!!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月21日下午10:19
    瞓醒無事架喇...
    BTW, 我從未試過叫外賣的...
    • Double Iron Legs
      無事喇... 今朝起身就唔記得晒 lu!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月21日下午5:03
    輪到我玩啦!
    今次參加咗 獅球嘜舉辦 "健康食譜選舉",
    我嘅作品係 酥炸魚肉豆卜 ,
    只要進入呢個 網址 ,
    再登記成為會員,
    咁就可以投我一票o架啦!
    唔好遲,
    即刻動手登記啦!
    • Double Iron Legs
      投 o左喇!! 其實我一家都 LIKE 豆卜 o架!!
  • 欣欣媽媽
    唔係呀!~ ,總之大家開心和美好就得啦!
    • Double Iron Legs
      睡醒一覺後, 好 o左好多喇!
  • bigheadmabel
    有我地陪你blog blog, 心情好d未呀~
  • Liam媽咪 sandy
    食完嘢心情就好笑吓啦
  • C拉
    • C拉
    • 2011年2月21日上午7:49
    如果我老公哦我~~~一定會當佢唱歌
  • TnP
    • TnP
    • 2011年2月21日上午7:07
    食飽飽無事啦!
    • Double Iron Legs
      仲有少少 o架! 睇 o下佢聽日點先算 lu !
  • 欣欣媽媽
    佢關心你先"吟吟噚噚",所以,開心番呀!
    • Double Iron Legs
      我要關心, 但唔要"吟吟噚噚"!! 係咪好煩呢!

沒有留言:

張貼留言