星期四, 2月 17, 2011

莫明奇妙!!


2011年2月17日上午7:28公開累積瀏覽 704
 
上星期收到了 2 個郵包,

但其實同一期間還有一個空郵郵包仍未收到!

這個小郵包是我家姐在 1 月 28日從香港寄出的!

我終於在 2 月 16 日收到了!


足足 21 日才到我手上!!

從未試過要麼久才收到一個"遊"郵包!


真不知道這郵包遊到了那裡才到我手?

奇怪!   耐人尋味!! 

離奇!! 莫明奇妙!!



今晚細豬小姐又同"周公"去了"約會"!
又只有我同大豬小姐食飯!
所以, 我只煮了蝦米仔肉碎茄子和牛油香煎三文魚!
大豬小姐忙著做功課,
故此, 又一人一碟喇!

  • 鬼妹紅紅
    你收空"遊"郵包好過我試過收空"遊""空"郵包呀! 有次朋友手織冷衫送俾阿囡, 佢寄掛號,過咗好耐先收到, 仲要收到時個袋入面係空, 俾人偷咗!
    • Double Iron Legs
      咁都得? 有冇得 Claim 郵局?
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    寄speed post 前後3日一定收到!
     
    而且可以online track 有保障好多!
     
     
    • Double Iron Legs
      平時我老公就會 寄speed post ! 我家姐諗住 D o野唔係咁等用嘛!
  • Liam媽咪 sandy
    我知有 Number 可以追郵局
    • Double Iron Legs
      我家姐用公文袋當信件寄咋!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年2月18日上午6:19
    有冇得追呀?
    • Double Iron Legs
      用公文袋當空郵信件寄 o架咋! 所以應該冇得造!!

沒有留言:

張貼留言