星期一, 2月 07, 2011

成功燒肉 ! !


2011年2月7日下午6:58公開累積瀏覽 1806
 

星期日新年飯敘,我在家預備了自制燒肉!!


我跟師傅 T&P 學整了燒肉.


預早在星期六返中文學校前醃定,




三點鐘回到家, 
就將它放入焗爐了!!




星期日臨食前就再焗一次, 

然後斬件上碟, 食得!!



個個!!
好彩, 
每人可以食到兩件!
皆大歡喜!!



  • Liam媽咪 sandy
    我都整過好成功
    • Double Iron Legs
      係呀!! 超易整!! 我同朋友講過, 跟住佢o地都成功o左!! 以後係英國都有正燒肉食 Lu!!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年2月9日上午7:56
    好脆又唔濃好好手勢喎。
    • Double Iron Legs
      多謝!! 我之前已經試過三次喇!! 所以, 都有少少經驗o既!!
  • Pandos - 喺Krakow
    我整燒肉都係跟T&P ... 個食譜超正!
  • 可可貓的活板門
    我都話正
  • bb33的廚房
    脆卜卜好想食呀!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月8日下午5:29
    我整燒肉都係跟T&P學o架!真係好好味道呀!
    • Double Iron Legs
      係呀! 超正!! 自從學識整燒肉, 大細豬小姐就唔食街外買o個 D 喇!!

沒有留言:

張貼留言