星期二, 2月 08, 2011

肉隨砧板上!!!


2011年2月8日下午5:28公開累積瀏覽 907

每年暑假後回到英國, 

例必在九月份要預訂下一年的來回機票,

而唯一"英國航空 -- BA"是可以一年前預訂的,

(因它是本地航空公司!!)

其他 Airline 就不可以!!

我的 Flight Agency 昨日打電話俾我,

要我立即俾錢出機票,

(本來五月尾六月頭先要俾錢o架!)

仲要加價兼加VAT (消售稅20%)!!


嘩!!  英航作死呀!! 又加價??


由本來 69X英磅 加到 7XX英磅!!

加了幾十英磅!!! 


想話唔幫襯 BA,

試試其他航空公司啦!

點知要1,XXX英磅 (直航)!!

簡直是搶錢!!!

錢!!! 錢!!!錢!!!

想話試轉機啦!

佢又話都要咁o既價錢!!

你話 D 航空公司係咪搶錢丫!!!

冇計啦!

唯有任由BA斬啦!

由佢放血啦!!

肉隨砧板上.............唉

仲要買三張 o忝 o番!!!

邊個叫我 o地要 o係 HIGH SEASON 返香港!!



等我連晚飯都冇心機煮,

求其食 D........ LEFT OVER!!!

(星期日預早盛起........'洋沖蘑菇豬肉'咋!!!)

  • xxl
    • xxl
    • 2011年2月11日下午11:51
    你 冇辦法, 一定暑假來回局住要俾人搶. 我 冇小朋友, 等淡季減價先買.
    • Double Iron Legs
      係囉!!  冇計啦! 咪唯有當同佢o地打工囉!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年2月11日下午10:03
    以前係UK, 我坐 CX, 維珍, 真係貴坐d轉機, 都唔坐BA.
    • Double Iron Legs
      正確做法! 但只有 BA 可以一年前預定同最低價!
  • Pandos - 喺Krakow
    Air New Zealand 平d架! 實際價錢我就唔知lu...
    • Double Iron Legs
      等我 Check o下先! 其實 BA 都麻麻地咋! 只係貪佢可以一年前預訂咋!
  • Pandos - 喺Krakow
    我鍾意搭Air New Zealand多d ...
    • Double Iron Legs
      我都要搵次試o下先!! 貴唔貴呢?
  • Welcome to my blog
    My cousin getting marry in July, and 5 of my auntie's using Finland Airway (non-direct) flight @£535 each booked by travel agent last month.  The agent did told my ..
    • Double Iron Legs
      Yes, my agent also told me the same answer!!
  • Liam媽咪 sandy
    所以我今年都未計劃幾時返香港
    • Double Iron Legs
      冇計啦!! 每年只有暑假先可以返香港!!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年2月9日上午7:57
    嘩!好貴呀。

沒有留言:

張貼留言