星期三, 2月 23, 2011

遺傳??!!


2011年2月23日上午6:14公開累積瀏覽 6411
 
今朝早同朋友食 Brunch,
即係我 o既 Free Time!

中途又遇到 D Friends !
幾個女人傾 o下傾 o下就兩點幾!!

快活不知時間過!

完 o左聚會先去!
冇乜平 o野執!

失望!

今晚六點大豬小姐去同學 o既生日會,
所以剩抵我同細豬小姐 "撐檯腳"!

我問佢想食乜?
佢問 o番我有乜好食!

攪事!


我話兩款任揀一 :

1. Ready Food    2. 午餐肉煎蛋飯

點知佢二話不說:  午餐蛋肉飯!!

冇錯! 
佢係話: 午餐蛋肉飯!!

扮鬼妹呀!!

攪笑!!


唔明大細豬小姐點解咁鍾意食"荷包蛋飯"?
"碟頭飯"有幾好食??!!
唔通我煮 D o野唔好食咩?


佢 o地一齊話 : "你咪又係咁咋!"
因我自小就愛吃荷包蛋 + 老抽 + 豬油撈飯!!
我 Ho-ma 煮 D 餸都好好食 o架!
但我極愛食這款飯!!
冇話可說!

一定係遺傳!!

極攪笑!!



  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午1:15
    夏天40幾度, 除 咗食沙津, 知 Hello唔夠飽, 我都係整碟頭飯, 意粉類. 想三 餸一湯, 等冬季先 啦!
    • Double Iron Legs
      呢 D 係 懶人 o既做法!! 我 anytime 唔想整咁多 o野咋!
  • bb33的廚房
    我同大小姐都愛荷包蛋豉油撈飯
    • Double Iron Legs
      原來都好多人都喜歡荷包蛋豉油撈 飯!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    碟頭飯D飯蘸满晒D汁/豉油真係特别好味,如果剩係煮比自己食,我一定係整碟頭OR大碗,食完就連碗碟都洗少D,正!
    • Double Iron Legs
      自己煮碟頭飯就方便快趣, 又可揀自己鍾意o既食物,  一定超正!
  • BB朱
    • BB朱
    • 2011年2月23日下午8:40
    哈哈, 原來我同妳住得非常近, 我系住系Camberley架. 但我估妳系住系Frimley.
    碟頭飯好呀!! 人少一定系碟頭飯啦, 我同我老公成日都系咁, 我只系煲湯個日就吾煮, 因為可以食湯料嘛!!! (我系大懶人一名)
    • Double Iron Legs
      係呀! 我係住 o係 Frimley o架! 真係咁"橋" o既! 好高興認識你呀! 我都係大懶虫!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年2月23日下午3:25
    你唔好話呀,用荷包蛋d蛋黃汁撈飯真係一絕o架!!
  • 鬼妹紅紅
    我都係由細都愛食荷包蛋送飯架,d餸唔啱食俾隻荷包蛋我加d豉油就得啦! 話時話,我呢幾個月都經常食餐蛋飯呀,真係好好味架!
    • Double Iron Legs
      細時有餸都叫 ho-ma 煎荷包蛋 o架! 間中食 o下咋!
  • 欣欣媽媽
    碟頭飯好快又方便, 所以,非常鍾意呀!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年2月23日上午9:00
    碟頭飯快靚正!
    • Double Iron Legs
      師傅, 呢 D 咪 o岩我呢類懶人囉!
  • bigheadmabel
    碟頭飯咁方便, 我都鍾意食呀~
    • Double Iron Legs
      原來都好多人都喜歡 "碟頭飯"!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月23日上午7:21
    這個都是我兩個外甥的至愛...
    不過我好少整碟頭飯, 我會當餸整....
    • Double Iron Legs
      "碟頭飯"就係我懶惰的表現!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    我覺得好囡囡好識食喎! 因為依個我都鍾意食~
     
     
    • Double Iron Legs
      多謝! 佢 o地間中都叫我整 E 款 "碟頭飯" o架!

沒有留言:

張貼留言